خبرگزاری کار ایران

محسنی ثانی در تذکری آیین نامه‌ای:

رئیس‌جمهور در تقدیم لایحه بودجه به مجلس متعهد نیست

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۱۸

نزدیک به یک ماه و نیم است که ارایه لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس معطل مانده است/ ابوترابی فرد:مجلس از دو ماه پیش تذکرهایی به دولت داده است.

رئیس کمیته امنیت مجلس گفت: رئیس‌جمهور در تقدیم لایحه بودجه به مجلس متعهدانه عمل نمی‌کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا محسنی ثانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه ای خود گفت: با توجه به حضور رئیس جمهور در مجلس و توضیحات وی درباره مسائل جاری کشور مهمترین مسئله ای که الان دولت به آن متعهد است و در انجام آن کوتاهی می کند ارائه لایحه بودجه است.
نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم اجرای قانون از سوی دولت و جلوگیری از ایجاد تنش افزود: نزدیک به یک ماه و نیم است که ارائه لایحه بودجه از سوی دولت به مجلس معطل مانده است.
وی با بیان اینکه دولت نسبت به اجرای لایحه بودجه در دولت آتی متعهد است، خواستار تذکر هیأت رئیسه مجلس به رئیس جمهور با توجه به آیین نامه داخلی مجلس شد تا با ارائه زودتر لایحه بودجه دولت آینده امکان تقبل تعهدات دولت فعلی را داشته باشد.
سیدمحمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس نیز در پاسخ به تذکر آیین نامه ای محسنی ثانی گفت: هیأت رئیسه مجلس با تأکید بر اهمیت بررسی لایحه بودجه در مجلس و در تاریخ مقرر از دو ماه پیش تذکرهایی به دولت داده است.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین تذکر و اخطار شما وارد است و امیدواریم دولت در اسرع وقت نسبت به ارائه لایحه بودجه به مجلس اقدام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز