خبرگزاری کار ایران

بهروز هادی زنوز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا:

دولت باید بودجه ریاضتی به مجلس ارائه كند

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۳۱

با توجه به میزان حجم بدهی دولت و همچنین بی‌ثباتی در اقتصاد کشور، تنظیم بودجه ۹۲ به صورت ریاضتی، می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کند.

بهروز هادی زنوزی، کار‌شناس اقتصادی با اعلام اینکه بودجه ریاضتی برای اقتصاد بیمار کشور یک ضرورت است، گفت: رئیس جمهور باید به سه نامه‌ای که از سوی اقتصاددانان در سال ۸۴ به وی ارائه شده برای حل بحران اقتصادی رجوع کند.
بهروز هادی زنوزی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه دولت همانند سال‌های گذشته غیرعلمی و به دور از کار کار‌شناسی بودجه خود را تنظیم می‌کند، اظهار داشت: دولت بدون اینکه از طریق مرکز پژوهش‌های مجلس و نامه اقتصاددانان به رئیس جمهور توجهی داشته باشد بودجه خود را تنظیم می‌کند.
این کار‌شناس اقتصادی تصریح کرد: با توجه به اینکه دولت بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد بدهی دارد لذا باید در بودجه این میزان بدهی را منتشر کرده و در راستای رفع این بدهی‌ها با مجلس تعاملات خاص خود را داشته باشد.
به گفته هادی زنوزی در حال حاضر با توجه به این میزان حجم بدهی دولت و همچنین بی‌ثباتی در اقتصاد کشور، تنظیم بودجه ۹۲ به صورت ریاضتی، می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کند.
هادی زنوزی تصریح کرد: حتی اگر بدهی دولت در نقطه صفر بود، با توجه به مشکلات موجود در اقتصاد کشور، باید بودجه ریاضتی از سوی دولت به مجلس ارائه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز