خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بازرسی:

فضای مالی کشور سالم نیست

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۱۹

دریافت عمومی از فضای مالی کشور خوب نیست و جامعه احساس می‌کند فضای مالی کشور سالم نیست./فضای عمومی مدیریتی کشور باید پاسخگو باشد و کسی نباید از این پاسخگویی فرار کند.

رئیس سازمان بازرسی گفت: دریافت عمومی از فضای مالی کشور خوب نیست و جامعه احساس می‌کند فضای مالی کشور سالم نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی پور محمدی در نهمین همایش انجمن حسابداری كه  هم اكنون در سالن همایشهای صدا و سیما در حال برگزاری است، بیان داشت:تا زمانی که بخش خصوصی عاری از فساد نشود، آلودگی‌های مالی فعلی رفع نخواهد شد.

وی گفت: انجمن حسابداران  همانند سپاه سلامت و پاکی در نظام مالی کشور هستند و با نظام مالیاتی جدید و تغییراتی که شکل گرفته است، این انجمن جایگاه واقعی خود را بدست آورده است.

وی ادامه داد: باید از این پس هیچ فعالیتی بدون نظارت حسابداران تعریف نشود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور اظهار داشت: حیثیت کاری را نباید فدای تطمیع داخلی کنیم و باید مقاومت کنیم، چرا که اگر ما رسالت کنترل مالی یک مجموعه را بدست گرفته ایم باید قوانین را رعایت کنیم.

پور محمدی گفت: فضای عمومی مدیریتی کشور باید پاسخگو باشد و کسی نباید از این پاسخگویی فرار کند.

به گفته وی برای این که مانع ایجاد قدرت در جامعه شویم باید موانعی را ایجاد کنیم.

وی افزود: این تلاش ها و تبادل اطلاعات در همه زمینه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی باید افزایش یابد و ما نیز تلاش داریم سیستم های نو و جدید را مورد بهره گیری قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز