خبرگزاری کار ایران

فیاضی؛ نماینده نور و محمودآباد مخالف وزیر پیشنهادی کار:

سازمان شستا به یک فرصت ملی تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۳۵

زیربنایی بودن وزارت کار بر کسی پوشیده نیست. آقای ربیعی در برنامه‌هایش افزایش سهم تعاونی‌ها را در بازار کار کمرنگ کرد. نباید نقش مؤثر تعاونی‌ها نادیده گرفته شود.

ایلنا: فیاضی(نماینده نور و محمودآباد) به عنوان مخالف علی ربیعی(وزیر کار پیشنهادی رئیس جمهور) در جلسه صبح بررسی صلاحیت وزرا در مجلس پشت تریبون حاضر شد و گفت: آقای ربیعی از چهره‌های پاک‌دست انقلاب است و اگر انتقادی مطرح می‌شود برای کمک به دولت آقای روحانی است.

وی ادامه داد: زیربنایی بودن وزارت کار بر کسی پوشیده نیست. وزارتخانه‌ای که حوزه‌های تعاون، رفاه و تأمین اجتماعی را پوشش می‌دهد. آقای ربیعی در برنامه‌هایش افزایش سهم تعاونی‌ها را در بازار کار کمرنگ کرد. نباید نقش مؤثر تعاونی‌ها نادیده گرفته شود.

به گفته فیاضی؛ درحال حاضر 7000 فروشگاه تعاونی در کشور فعالیت می‌کنند که می‌توانند بار توزیع کالا را در کشور برعهده بگیرند.

وی در ادامه با طرح این پرسش که آقای ربیعی برای نظام توزیع چه برنامه‌ای دارد، افزود: در قانون اساسی اقتصاد؛ تعاونی به شدت توصیه شده است اما من؛ برنامه ایشان را برنامه تولیدی مبتنی بر اقتصاد تعاونی نمی‌بینم.

نماینده نور و محمودآباد با طرح این پرسش که برنامه مشاغل خانگی را چگونه می‌خواهید اجرا کنید، گفت: سه جانبه‌گرایی در اشتغال و تولید بسیار مهم است. برنامه‌تان برای کاهش تقابل کارگر و کارفرما که یکی از موانع تولید است، چیست؟

فیاضی در ادامه با بیان اینکه سازمان شستا تا به امروز حیات خلوت صاحبان قدرت بوده است، اظهار داشت: از دولت آقای روحانی و آقای ربیعی که انسان پاک‌دستی است، انتظار می‌رود سازمان شستا را یک فرصت ملی برای همگان بدانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز