خبرگزاری کار ایران

بزرگواری در گفت‌و‌گو با ایلنا:

دولت به دنبال تنش در كشور است

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۰۶

احمدی‌نژاد برای بیان مطالب خود اسناد قابل قبول در اختیار ندارد/اظهاراتی مبنی بر پرداخت‌های یارانه چند صد هزارتومانی به مردم بلوف‌های تبلیغاتی است/ مجلس فعلا دارد با دولت مدارا می‌کند.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی گفت: احمدی‌نژاد باید از انجام سفرهای استانی خجالت بکشد چرا که رئیس دولت در سفر چهارم تنها پروژه‌هایی را افتتاح می‌کند که در طول سه سفر گذشته بار‌ها افتتاح شده است.

حجت السلام سید علی بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با دور چهارم سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفرهای دولت در این روزهای پایانی هیچ پیامد مثبتی نه برای دولت و نه نظام و مردم ندارد چراکه بحث بگو مگو‌های تبلیغاتی در اذهان مردم را  تداعی می‌کند.

وی افزود: در دور چهارم سفرهای استانی شاهد کمرنگ شدن اقبال مردمی از استقبال رئیس جمهور هستیم و تنها شاهد هستیم جمعی از مردم و دانش آموزان را برای استقبال رئیس جمهور در استان‌ها جمع آوری می‌کنند و این گونه استقبال از رئیس جمهور وهن برای دولت است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که همه از این سفر‌ها برداشت‌های سیاسی می‌کنند بیان کرد: احمدی‌نژاد باید از انجام سفرهای استانی خجالت بکشد چرا که رئیس دولت در سفر چهارم تنها پروژه‌هایی را افتتاح می‌کند که در طول سه سفر گذشته بار‌ها افتتاح شده است و در استان‌هایی نیز که پروژه ندارد حضور نمی‌یابد.

بزرگواری اظهار داشت: از احمدی‌نژاد درخواست داریم که در این زمان عاقلانه برخورد و وجهه دولت را حفظ کند چراکه این سفر‌ها به صلاح دولت نیست.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس در ادامه در رابطه با پرداخت یارانه ۲۵۰ هزار تومانی به مردم از سوی دولت نیز تصریح کرد: احمدی‌نژاد در راستای پرداخت یارانه ۲۵۰ هزار تومانی به مردم از‌‌ همان منبعی که تا کنون ۴۵ هزار تومان را پرداخت می‌کرده برداشت خواهد کرد و از طرفی ۲۵۰ هزار تومان به جیب مردم واریز می‌کند ولی از جیب دیگر مردم نفری ۵۰۰  باید به دولت پرداخت کنند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در ادامه خاطرنشان کرد: اظهاراتی مبنی بر پرداخت‌های یارانه چند صد هزارتومانی به مردم بلوف‌های تبلیغاتی است که از سوی دولت در این روز‌ها مطرح می‌شود چراکه دولت قطعا با این کار دولت مخالفت خواهد کرد.

وی افزود: تاکنون هیچ کس دولت را تهدید نکرده است و احمدی‌نژاد برای بیان مطالب خود اسناد قابل قبول در اختیار ندارد و نمونه این گونه حرکت‌های وی را نیز ما در مجلس مشاهده کردیم و شاهد بودیم که در مقابل انجام آن رفتار غیر اخلاقی مورد خطاب و عتاب مقام معظم رهبری نیز قرار گرفتند.

بزرگواری بیان کرد: امروز ما از دولت می‌خواهیم که بجای سفر به استان‌ها و انجام تبلیغات به درون مردم و بازار برود و از نزدیک وضعیت معیشتی مردم را نظاره‌گر باشد که در این مدت با سو‌ءمدیریت چه بلایی بر سر مردم آورده است.

وی گفت: احمدی‌نژاد در دولت دهم بازار و اصناف کشور را‌‌ رها کرده است و این برداشت از رفتار آن‌ها می‌شود که دولت به دنبال بهانه است تا تنش در کشور ایجاد شود و می‌خواهد با این رفتار‌ها مجلس را مقابل خود و رفتار‌هایش قرار دهد تا طلبکارانه با نمایندگان برخورد کند.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی با بیان این مطلب که مجلس متولی برخورد با چنین رفتارهای احمدی‌نژاد است اظهار کرد: مجلس فعلا دارد با دولت مدارا می‌کند و در مقابله و رویارویی با دولت،مصلحت نظام را در نظر می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز