خبرگزاری کار ایران

سالك در گفت‌وگو با ایلنا؛

شورای نگهبان در تایید و رد كاندیداهای ریاست جمهوری مر قانون را رعایت كند

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۱۱

همه جریان‌هایی كه خطوط قرمز نظام را حفظ كنند با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری می‌توانند در انتخابات ریاست جمهوری شركت كنند/ اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری تن به قانون دهند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شورای نگهبان در راستای تایید یا رد صلاحیت کاندیدا‌ها به مر قانون عمل می‌کند و اعضای این شورا نمی‌توانند خلاف قانون رفتار کنند.

احمد سالک در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه جریان‌هایی که خطوط قرمز نظام را حفظ کنند با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری می‌توانند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط داخلی کشور و فشار تحریم‌هایی که دشمن از بیرون بر ملت ایران وارد می‌کند برای تقویت حضور در پای صندوق‌های رای دعوت عمومی همه جریان‌ها و گروه‌ها به انتخابات لازم و ضروری است.

نماینده اصفهان گفت: شورای نگهبان در راستای تایید و یا رد کاندیداها به مر قانون عمل می‌کند و نمی‌تواند اعضای این شورا خلاف قانون رفتار کند اما می‌تواند به سابقه و چگونگی دلبستگی وی به نظام توجه کند و بر این اساس را ی خود را مطرح کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری باید صحنه را مشاهده کنیم و ببینیم که چگونه است. اصولگرایان نیز باید در انتخابات ریاست جمهوری تن به قانون دهند. برای شورای نگهبان هم افراد فرق نمی‌کند بلکه هرکسی که کاندیدا شود چه مشایی باشد چه فرد دیگر پرونده وی را بررسی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز