خبرگزاری کار ایران

ندیمی در گفت‌و‌گو با ایلنا؛

یارانه پرداختی به مردم در سال آینده افزایش محسوسی نخواهد یافت

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۸۸

اعضا کمیسیون و نمایندگان مجلس به دنبال این هستند که هدفمندی موجب گرانی کالا‌ها و خدمات و دور ریز منابع نشود/ قانون هدفمندی یارانه از ماه چهارم به بعد در کشور اجرا خواهد شد/ اعضای کمیسیون تلفیق در تلاشند تا بودجه سال ۹۲ کل کشور را تا ۱۴ اردبیهشت ماه سال جاری و قبل از انتخابات ریاست جمهوری در کمیسیون به تصویب برسانند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق گفت: یارانه پرداختی به مردم در سال آینده افزایش خواهد یافت ولی این افزایش محسوس نیست.
 ایرج ندیمی در گفت وگو با ایلنا در خصوص برنامه‌های کمیسیون تلفیق گفت: کمیسیون تلفیق در خصوص بحث هدفمندی یارانه‌ها در روزهای آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: اعضا کمیسیون و نمایندگان مجلس به دنبال این هستند که هدفمندی موجب گرانی کالا‌ها و خدمات و دور ریز منابع نشود و در تلاشیم تا از تجارب یک و دوسالی که در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به آن رسیده‌ایم بهره گیری کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: قانون هدفمندی یارانه از ماه چهارم به بعد در کشور اجرا خواهد شد ولی در روش و محتوی بازنگری خواهیم کرد.

نماینده لاهیجان در خانه ملت بیان کرد: یارانه پرداختی به مردم در سال آینده افزایش خواهد یافت ولی این افزایش محسوس نیست.
ندیمی بیان کرد: اعضای کمیسیون تلفیق در تلاشند تا بودجه سال ۹۲ کل کشور را تا ۱۴ اردبیهشت ماه سال جاری و قبل از انتخابات ریاست جمهوری در کمیسیون به تصویب برسانند و در صحن علنی مطرح کنند.

نماینده لاهیجان بیان کرد اعضای کمیسیون تلفیق در طول هفته و هر روز ۸ ساعت بودجه سال ۹۲را بررسی خواهندکرد و روزهای پنج شنبه و جمعه کمیسیون تلفیق در راستای سرکشی به استان‌ها جلسه‌ای را برگزار نخواهد کرد و همچنین در روز شنبه شهادت حضرت فاطمه زهرا که تعطیل است کمیسیون تلیق نیز جلسه‌ای را برگزار نخواهد کرد و این جلسه به زمان دیگری موکول خواهد شد.

وی خطاب به کاندیداهای انتخابات رایست جمهوری گفت: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید بر اساس این بودجه به مردم وعده بدهند چرا که اگر بخواهند بیشتر از این بودجه برنامه داشته باشند و وعده دهند مردم وعده آن‌ها را قطعا پذیرا نخواهند بود.

وی همچنین در خصوص نشست گروه ۱+۵ و تیم مذاکره کننده ایران تصریح کرد: انتظاری که ما نباید از ۱+۵ داشته باشیم این است که ما نباید به کمک دشمن چشم داشته باشیم،زیرا  اگر در روز گذشته ۱+۵ حرف ایران را می‌پذیرفت به معنای این بود که انتخابات ایران را نیز پذیرفته است.

ندیمی خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که ۱+۵ از پذیرفتن پیشنهاد ایران در نشست سر باز زده‌اند این است که آن‌ها می‌دانند که این پذیرش بر انتخابات تاثیر مثبت خواهد گذاشت لذا پذیرش را به دو ماه قبل انداخته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز