خبرگزاری کار ایران

بخشایشی در گفت وگو با ایلنا:/تکرار/

تغییری در روند مذاکرات1+5 ایجاد نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۷۶

سخنان مقام معظم رهبری فصل الخطاب است/ كشورهای غربی برای این كه قیمت نفت در بازارهای جهانی افزایش چشمگیر نیابد با تحریم ها در صدد آرام نگاه داشتن اسراییل هستند/ همواره تقسیمات كشوری با تنش هایی همراه بوده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: اعضای کمیسیون ملی و سیاست خارجی در زمان مناسب اتقاقات رخ داده شده در استان خراسان شمالی را بررسی خواهد کرد.

احمد بخشایش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با سخنان مقام معظم رهبری در سال جدید گفت: سخنان مقام معظم رهبری فصل الخطاب است و مقام معظم رهبری نقشه راه را برای همه مسوولان و ملت با این سخنان مشخص کرده است.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری آمریکا را دشمن اصلی ملت و دولت ایران می‌داند و به دلیل اینکه اسرائیل همراه و همگام با آمریکا است و با توجه به اینکه اسراییل همواره بر حمله به ایران تاکید کرده لذا کشور‌های غربی برای اینکه قیمت نفت در بازارهای جهانی افزایش چشمگیر نیابد با تحریم‌ها در صدد آرام نگاه داشتن اسراییل هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس گفت: اگر امریکا بخواهد کوچک‌ترین حرکتی را علیه ایران در جهان داشته باشد حیفا و تلاویو را از ایران هدف خواهیم گرفت.

نماینده شیراز در خانه ملت در ادامه تصریح کرد: من معتقدم به دلیل اینکه مذاکرات ایران در زمینه هسته‌ای با گروه ۵+۱ در قلب گروه برگزار می‌شود تغییری در روند این مذاکرات ایجاد نخواهد شد.

وی همچنین در رابطه با اتقاقات رخ داده شده در استان خراسان شمالی نیز بیان داشت: همواره تقسیمات کشوری با تنش‌هایی همراه بوده است چراکه بسیاری از پیوستن به شهرستانی خوشحال خواهند شد و برخی از جدا شدن از شهرستانی بخاطر کم شدن امکانات ناراحت و دلگیر می‌شوند لذا این تنش‌ها در کشور تنش‌های طبیعی بشمار می‌رود.

بخشایشی در ادامه بیان کرد: اما اگر در این درگیری‌ها و تنش‌ها فردی از میان برود و باعث داغدار شدن گروه خاص شود این امر ریشه در جهل فرهنگی دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: اعضای کمیسیون ملی و سیاست خارجی در زمان مناسب این موضوع را بررسی خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز