خبرگزاری کار ایران

زمانیان در گفت و گو با ایلنا:

بودجه سال 92 کل کشور بر پایه نفت 85 دلار بسته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۸۲

اگر دولت لایحه بودجه و چند دوازدهم را به مجلس تقدیم نکند نمایندگان با ابزارهای قانونی با دولت برخورد خواهند کرد/ بودجه سال 92 کل کشور بر پایه نفت 85 دلار بسته خواهد شد.

ایلنا: عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: هنوز مشخص نیست که بودجه در چه زمان و ساعتی قرار است از سوی دولت به مجلس تقدیم شود.

سید سعید زمانیان دهکردی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا،  در رابطه با زمان ارائه دقیق بودجه به مجلس شورای اسلامی گفت:هنوز مشخص نیست که بودجه در چه زمان و ساعتی قرار است از سوی دولت به مجلس تقدیم شود و هرچه که تاکنون از سوی نمایندگان مطرح می شود بر پایه حدس و گمان است.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: دولت باید به همراه لایحه بودجه لایحه چند دوازدهم را نیز به مجلس ارائه کند.

نماینده شهرکرد در مجلس خاطرنشان کرد: اگر دولت لایحه بودجه و چند دوازدهم را به مجلس تقدیم نکند، قطعا نمایندگان با ابزارهای قانونی با دولت برخورد خواهند کرد.

وی در رابطه با ابزارهای قانونی برخورد نمایندگان با دولت گفت:در ذیل قانون بودجه ابزار های برخورد نمایندگان با دولت در جهت ارائه قانون بودجه آورده شده است که تذکر، اخطار و ارائه لایحه چند دوازدهم از جمله آنها است.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: میزان هرینه ای لایحه بودجه سال 92 کل کشور بر اساس شرایط کشور و سیاست خارجی بسته می شود.

وی خاطرنشان کرد:با توجه به شرایط فعلی کشور و میزان خرید نفت ایران توسط کشورهای خارجی بودجه سال 92 کل کشور بر پایه نفت 85 دلار بسته خواهد شد.

زمانیان یادآور شد:ما باید در بودجه نویسی به سمتی سوق یابیم که از خام فروشی دور شویم و بجای فروش نفت خام به دنبال فروش فرآورده های نفتی که سود بسیاری بر ملت و دولت دارد حرکت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز