خبرگزاری کار ایران

قادری در گفت‌و‌گو با ایلنا؛

لایحه بودجه کل کشور سال آینده تصویب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۲۱۱۳

قرار دادن تفویض اختیارات وزیر به معاون اول رئیس جمهور با روح قانون مغایرت دارد/ رئیس مجلس با استفاده از اختیارات و قانون حکم سرپرستی مرتضوی را ملغی اعلام خواهد کرد.

ایلنا: عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: به دلیل اینکه رسیدگی و بررسی لایحه بودجه حداقل دوماه زمان را به خود اختصاص خواهد داد لذا در سال جاری تنها کلیات لایحه به تصویب می‌رسد و رسیدگی به جزئیات به سال آینده موکول خواهد شد.
جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با تویض اختیارات وزیر رفاه تامین اجتماعی به رحیمی معاون اول ریاست جمهوری گفت: قرار دادن تفویض اختیارات وزیر به معاون اول رئیس جمهور با روح قانون مغایرت دارد.
وی در ادامه افزود: رئیس مجلس با استفاده از اختیارات و قانون حکم سرپرستی مرتضوی را ملغی اعلام خواهد کرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: با توجه به مصوبات مجلس در زمینه هرگونه انتزاع در دولت باید به اذن مجلس انجام گیرد لذا اقدام رئیس دولت در زیر نظر قرار دادن سازمان تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی زیر نظر معاون اولی خود خلاف قانون است و در روزهای آینده خود بخود ملغی می‌شود.
قادری بیان کرد: بعد از گذشت ۱۰ روز مصوبه مجلس را در زمینه انتزاع در دولت باید با اجازه مجلس را ابلاغ می‌کرد و از این کار رئیس دولت سر باز زده است لذا رئیس مجلس این قانون را ابلاغ خواهد کرد.
نماینده شیراز در خانه ملت در رابطه با ارائه بودجه کل کشور گفت: شنیده‌ها حاکی از این است که دولت قرار است لایحه بودجه کل کشور را در بهمن ماه به مجلس ارائه کند اما تا زمانی که این لایحه به مجلس ارائه نشود نمی‌توان در این خصوص ابراز نظر کرد.
وی اظهار داشت: اگر لایحه کل بودجه ۹۲ کل کشور به فرض در بهمن ماه به مجلس ارائه شود؛ باز این لایحه در سال جاری به تصویب نخواهد رسید.
این نماینده مجلس یاد آور شد: به دلیل اینکه رسیدگی و بررسی لایحه بودجه حداقل دوماه زمان را به خود اختصاص خواهد داد لذا در سال جاری تنها کلیات لایحه به تصویب می‌رسد و رسیدگی به جزئیات به سال آینده موکول خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز