خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون آموزش در گفتگو با ایلنا:‌

کمیته «اسلامی کردن دانشگاه‌ها» فعالیت خود را آغاز کرده است

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۸۶

موضوع حذف کنکور و تجمیع کنکورهای متعدد در کشور و لحاظ کردن پیشینه تحصیلی دانش آموزان برای مقاطع تحصیلی بالا‌تر از دیگر مباحث کمیته آموزش عالی به شمار می‌رود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در رابطه با برنامه‌های این کمیسیون گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در قالب چندین کمیته موضوعات مهم عرصه آموزشی کشور را در زمینه علم و پژوهش دنبال می‌کند.

عباس مقتدایی خوارسگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا تصریح کرد: بررسی نتایج کمیته آموزش عالی مهم‌ترین موضوع دستور کار اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است. موضوع حذف کنکور و تجمیع کنکورهای متعدد در کشور و لحاظ  کردن پیشینه تحصیلی دانش آموزان برای مقاطع تحصیلی بالا‌تر از دیگر مباحثی به شمار می‌رود که در کمیته آموزش عالی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

نماینده اصفهان در خانه ملت در ادامه اضافه کرد: کمیته علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها نیز از دیگر موضوعات مورد بررسی این کمیته است.

وی افزود: در آخرین روز کاری کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گزارش کاری کمیته تحول علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها در رابطه با تدوین متون درسی در رشته‌های علوم انسانی توسط رئیس در کمیسیون قرائت شد.

مقتدایی همچنین در رابطه با بی‌توجهی به تصمیمات نادرست در حوزه دامداری در کشور هشدار داد و گفت: تصمیمات غیر کار‌شناسانه، صنعت دامپروری و دامداری کشور و اصفهان را به خطر انداخته است.

نماینده اصفهان در خانه ملت تصریح کرد: تصمیماتی که در خصوص قیمت گذاری و توزیع نهاد‌های دامی انجام شده عمدتا بدون حضور نمایندگان بخش تولید و کارخانجات و دست اندر کاران اتخاذ شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز