خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن:

بررسی تحقیق و تفحص از «سازمان نوسازی معادن» در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۰۱

بررسی تقاضای جمعی از نمایندگان مجلس مبنی بر انجام تحقیق و تفحص از عملكرد و مدیریت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از برنامه های اعضای كمیسیون صنایع و معادن در هفته جاری است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در چهارمین سفر استانی خود به استان زنجان سفر خواهند کرد و از نزدیک از واحدهای صنعتی شهرستان‌های خرمدره ابهر و زنجان بازدید خواهند کرد.

علی علی لو در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با دستور کار کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در هفته جاری گفت: اعضای کمیسیون بعد از بررسی اخبار و اطلاعات روز، میزبان رئیس سازمان امور مالیاتی کشور خواهند بود و گزارش این سازمان را در خصوص لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم و اصلاحات بعدی آن را بررسی استماع کنند.

وی در ادامه افزود: اعضای کمیسیون همچنین طرح تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران را در روز یک شنبه بررسی می‌کنند و در این روز همچنین کار گروه پترو شیمی و صنایع نفت و گاز در خصوص مشکلات و محدودیت‌های تامین مواد اولیه محصولات بحث و تبادل دیدگاه می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته جاری برخی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در چهارمین سفر استانی خود به استان زنجان سفر خواهند کرد و از نزدیک واحدهای صنعتی شهرستان‌های خرمدره ابهر زنجان بازدید و برای برطرف کردن مشکلات این واحد‌ها با استاندار و مسولان استانی جلسه‌ای را برگزار خواهند کرد.

وی در رابطه با چگونگی حل مشکلات صنایع و معادن استان‌ها گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن اگر در بازدید‌های خود متوجه شوند که می‌توان مشکلات صنایع و معادن را در خود استان برطرف کنند پس از پایان بازدید جلسه‌ای را با استاندار و مسوولان محلی برگزار می‌کنند و به حل مشکلات مطرح و موجود می‌پردازند.

علی لو در ادامه بیان کرد: اگر اعضا در بازدید‌های خود مشاهده کنند که نمی‌شود مشکلات را در استان حل و فصل کنند و نیاز به بررسی بیشتر دارد مسال را دسته بندی می‌کنند و با دعوت مسولان استانی و کشوری به حل مسائل موجود می‌پردازند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه بررسی تقاضای جمعی از نمایندگان مجلس مبنی بر انجام تحقیق و تفحص از عملکرد و مدیریت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران را از دیگر برنامه‌های اعضای کمیسیون صنایع و معادن در هفته جاری دانست و گفت: تحقیق و تفحص از این موضوع جای بحث دارد چرا که تحقیق و تفحص به این معنا است که راههایی را انتخاب کنیم تا بتوانیم مشکلات موجود بر سر راه را برداریم اما در خصوص ایمیدرو ما مشکلات را می‌دانیم و می‌توانیم با برگزاری جلسات مشکلات موجود را با مسولان حل و فصل کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: در حال حاضر در رابطه با مشکلات خودرو سازان توانسته‌ایم با یافتن راههای حل مشکلات به ثبات برسیم و در راستای مشکلات ایمیدرو نیز باید مشکلات را با جایگزین کردن راه حل‌های موجود برطرف و از این منظر بر مشکلات صنایع نظارت کنیم.

نماینده شبستر در خانه ملت گفت: اگر اعضای کمیسیون صنایع معادن بدانند که مسولان و صاحبان صنایع و معادن نمی‌توانند از راههای جایگزین نیز مشکلات را حل و فصل کنند قطعا از ابزار نظارتی خود مثل تحقیق و تفحص بهره خواهند گرفت.

علی لو بررسی تقاضای برخی از نمایندگان مبنی بر انجام تحقیق و تفحص از عملکرد و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از سال ۸۴ تاکنون را از دیگر برنامه‌های اعضای کمیسیون صنایع و معادن برشمرد.

عضو فراکسیون ایثارگران در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای فراکسیون ایثارگران در تلاش است تا در راستای ماده ۱۹۰ که در رابطه با مشمولان سپاه و بسجیان است را به مرحله اجرا در بیاوردند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: اعضای فراکسیون در نظر دارد تا مشکلات اجرایی را که بر سر راه این قانون موجود دارد را از سر راه این قانون بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز