خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون خبرداد:

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به کمیسیون برنامه و بودجه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۱۵

رئیس سازمان بازرسی كل كشور در راستای ارائه گزارش عملكرد و برنامه های آتی و مشكلات و تنگناهای اعتباری سازمان در كمیسیون برنامه بودجه و محاسبات حضور می یابد.

سخنگوی كمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: اعضای كمیسیون در هفته جاری از وزیر و معاونین و مدیران وزارت نیرو جهت ارائه گزارش عملكرد و آخرین وضعیت اعتبارات و پیشرفت طرح ها و پروژه ها برای حضور به كمیسیون دعوت كرده اند.

غلام رضا كاتب در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با دستور كار كمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در هفته جاری گفت:اعضای كمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در هفته جاری میزبان رئیس سازمان بازرسی كل كشور در راستای ارائه گزارش عملكرد و برنامه های آتی و مشكلات و تنگناهای اعتباری سازمان هستند.

وی در ادامه افزود:در هفته جاری همچنین اعضا كمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گزارش رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص فعالیت ها و وضعیت اعتبارات سازمان استماع خواهند كرد.

سخنگوس كمیسیون برنامه بودجه و محاسبات در خانه ملت یادآور شد:اعضای كمیسیون در هفته جاری از وزیر و معاونین و مدیران وزارت نیرو جهت ارائه گزارش عملكرد و آخرین وضعیت اعتبارات و پیشرفت طرح ها و پروژه ها برای حضور در كمیسیون دعوت كرده اند.

نماینده گرمسار در بهارستان در پایان اظهار داشت:اعضای كمیسیون برنامه و بودجه در هفته جاری دركارگروه اقتصادی طرح تمركز زدایی را بررسی خواهند كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز