خبرگزاری کار ایران

کاظم جلالی در جمع خبرنگاران:

غنی سازی ۲۰ درصدی در ایران ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۸۴

سوال از رئیس جمهور حق نمایندگان است و این مهم باید در فضای آرام و به دور از تنش‌های سیاسی مطرح شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با نادرست خواندن آبستراکسیون مجلس گفت: همه باید با پرهیز از حاشیه سازی به وظایف خود عمل کنند، و چرا باید برخی دوستان در درون مجلس آیین نامه را به ضررر سایر دستگاه‌های تفسیر کنند؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، کاظم جلالی در حاشیه نشست مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: درباره طرح سوال از رئیس جمهور و عملکرد هیات رئیسه باید از خود هیات رئیسه سوال شود. عده‌ای از نمایندگان برای اعلام وصول طرح سوال از رئیس جمهور بر هیات رئیسه فشار آوردند.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاشیه سازی درخصوص ایفای نقش نمایندگان جای سوال دارد، افزود: چرا برخی از دوستان حتی در درون مجلس قانون و آیین نامه را به ضرر نمایندگان تفسیر می‌کنند.

وی تاکید کرد: سوال از رئیس جمهور حق نمایندگان است و این مهم باید در فضای آرام و به دور از تنش‌های سیاسی مطرح شود.

جلالی افزود: متاسفانه در مجلس گذشته نیز شاهد بودیم عده‌ای از نمایندگان آیین نامه را به نفع سایر دستگاه‌ها تفسیر می‌کردند که این مسئله جای تاسف دارد، البته درباره اشخاص اظهارنظر نمی‌کنم اما هر کس باید به وظیفه اصلی خودش عمل کند و اکنون بهتر است به جای جوسازی‌های سیاسی به فکر بهبود وضعیت کشور باشیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره موضوع آبستراکسیون یا خروج گروهی نمایندگان از صحن علنی مجلس گفت: این اقدام کار درستی نیست چرا که نمایندگان باید به وظیفه خود عمل کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین درباره فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان گفت: ایران در چارچوب ضوابط بین المللی و قوانین آژانس هسته‌ای همانطور که اعلام کرده بود غنی سازی ۲۰ درصد را در دستور کار خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز