خبرگزاری کار ایران

با دعوت کمیسیون حقوقی قضایی؛

وزیر دادگستری هفته‌آینده به کمیسیون می‌آید

کد خبر : ۱۷۴۴۶

لایحه همکاری قضایی بین المللی با دیگر کشور‌ها در کمیسیون حقوقی قضایی بررسی می‌شود/نظر شورای نگهبان در زمینه قانون مجازات اسلامی تامین می‌گردد.

رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر دادگستری به کمیسیون برای پاسخگویی به سوالات خبر داد.
الهیار ملکشاهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: اعضای کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر یک شنبه هفته آینده ایرادات گرفته شده شورای نگهبان در مورد قانون مجازات اسلامی را بررسی خواهند کرد.

وی افزود: نمایندگان کمیسیون حقوقی قضایی مجلس از ۵۰ مورد ایراد تا کنون توانسته‌اند ۲۰ مورد را در زمینه تامین نظر شورای نگهبان بررسی کرده‌اند و روز یکشنبه هفته آینده نیز دیگر مواد ایرادی شورای نگهبان را بررسی خواهند کرد.

رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اعضای کمیسیون حقوقی قضایی مجلس از وزیر دادگستری دعوت کرده‌اند تا برای پاسخگویی به سوال نماینده خرم آباد در کمیسیون حضور یابد.

نماینده خرم آباد در خانه ملت تصریح کرد: بعدازظهر سه شنبه اعضای کمیسیون حقوقی قضایی مجلس لایحه همکاری قضایی بین‌المللی با دیگر کشور‌ها را بررسی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: لایحه همکاری قضایی بین المللی ۱۰۰ ماده دارد که نمایندگان تاکنون توانسته‌اند ۵۰ ماده این لایحه را به تصویب برسانند.

ملکشاهی بیان کرد: روز دوشنبه نیز نمایندگان در کمیته‌های چهارگانه کمیسیون حقوقی قضایی برنامه‌هایی را در دستور کار خود دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز