خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب سبز در گفت‌وگو با ایلنا:

باید گذشته‌ها را فراموش كرده و دولت منتخب را یاری کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۱۵

باید تمامی احزاب سهم‌خواهی را کنار بگذارند و اگر نقدی به دولت دارند بدور از غرض‌ورزی و حب و بغض سیاسی آن را مطرح كنند.البته همه فعالان در عرصه‌های مختلف ابتدا باید فرصتی به دولت بدهند تا دولت منتخب مشکلات انباشته شده دولت گذشته را مرتفع سازد كه برای حل این مشکلات ایجاد یک فضای صمیمی و دوستانه الزامی است.

دبیر کل حزب سبز از ارسال یک کتاب برای رییس جمهور منتخب خبر داد و گفت: در این کتاب مشکلات اصلی کشور با توجه به آمارهای معتبر جمع‌آوری و پیشنهاداتی در راستای رفع این مشکلات به رییس جمهور منتخب ارائه شده است.

کنعانی مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا به ارسال یک نامه از حزب سبز به رییس جمهور منتخب اشاره کرد و گفت: در این نامه ضمن تبریک موفقیت حجت‌الاسلام روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، از ایشان خواسته‌ایم که با عملکرد فراجناحی مطالبات مردم را پاسخ‌گو باشند.

دبیر كل حزب سبز همچنین ادامه داد: ما در این نامه از رییس جمهور منتخب خواسته‌ایم بر خلاف دولت سابق از امکانات دولتی جهت ایجاد حزب جدید و وابسته به دولت استفاده نکند و همین احزاب موجود در کشور را حمایت كرده و از خدمات آنها در تصمیم‌گیری‌های موثر استفاده كند.

وی به اهمیت و نقش کابینه دولت یازدهم در رفع مشکلات کشور اشاره کرد و افزود: از رییس جمهور منتخب درخواست داریم تا در انتخاب افراد کابینه به کارنامه و سوابق افراد توجه کند و طوری نباشد که دولت سهم خواص شود چراکه دولت باید متعلق به تمام اقشار و مردم باشد.

کنعانی مقدم قانون‌گرایی را مهم‌ترین راه‌حل برای مقابله با افراط‌‌ها و تفریط‌‌ها در كشور عنوان کرد و گفت: قانون گرایی می‌تواند جلوی بسیاری از افراط و تفریط ها را بگیرد و كشور را در مسیر اعتدال قرار دهد.

دبیر كل حزب سبز ضمن اعلام آمادگی برای همکاری این حزب با دولت آینده، تاکید کرد: باید تمامی احزاب نیز با دولت همکاری داشته باشند تا این فرصت مهم و شور و نشاط ایجاد شده در جامعه به ناامیدی تبدیل نشود لذا از تمامی احزاب درخواست داریم تا با تمام توان برای حل مشكلات كشور همکاری و همیاری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید همه، گذشته‌ها را فراموش کنند و دست یاری به سوی دولت دراز كنند، خاطرنشان کرد: باید تمامی احزاب سهم‌خواهی را کنار بگذارند و اگر نقدی به دولت دارند بدور از غرض‌ورزی و حب و بغض سیاسی آن را مطرح كنند.البته همه فعالان در عرصه‌های مختلف ابتدا باید فرصتی به دولت بدهند تا دولت مشکلات انباشته شده دولت گذشته را مرتفع سازد كه برای حل این مشکلات ایجاد یک فضای صمیمی و دوستانه الزامی است.

کنعانی مقدم ادامه داد: از مجلس نیز می‌خواهیم که در چارچوب قانون و فارغ از مسائل سیاسی و جناحی یا سهم خواهی به کابینه دولت آینده نگاه داشته باشد و خواسته‌های سیاسی و شخصی را در این زمینه کنار گذارد.

دبیر كل حزب سبز همچنین از ارسال یک کتاب برای رییس جمهور منتخب خبر داد و گفت: در این کتاب مشکلات اصلی کشور با توجه به آمارهای معتبر جمع‌اوری و پیشنهاداتی در راستای رفع این مشکلات به رییس جمهور منتخب ارائه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز