خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون اصل نود مجلس ششم در گفت‌وگو با ایلنا:

روحانی دولت فراجناحی تشكیل دهد

کد خبر : ۸۲۴۰۳

روحانی می‌تواند با میدان دادن به شخصیت‌های معتدل، کاردان و مجرب در اداره کشور در رفع مشکلاتی همچون فقر, بیکاری و... موفق باشد.

ایلنا: رییس کمیسیون اصل نود مجلس ششم گفت: حقیقت این است که بخش عظیمی از مردم در پی مشکلاتی که از سوی دولت به دلیل برخی بی‌برنامه‌گی‌ها در کشور به بار آمده بود از اداره کشور ناراضی بودند و خواستار حضور دوباره اصلاح‌طلبان به ویژه هاشمی در عرصه قدرت برای برون‌رفت از مشكلات شدند که در نهایت حمایت ایشان از روحانی نقش مهمی در پیروزی رییس جمهور منتخب مردم داشت.

حسین انصاری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، توفیق حسن روحانی در انتخابات را مرهون ائتلاف اصلاح‌طلبان خواند و گفت: علاوه بر حمایت وسیع اصلاح‌طلبان، حمایت بخشی از اصولگرایان معتدل و بزرگان مستقل چون هاشمی،ناطق نوری و خاتمی از روحانی عامل موفقیت وی در این انتخابات شد.

وی ادامه داد: ما انتظار داریم که رییس جمهور منتخب مردم همان ‌وعده‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی خود مبنی بر تشکیل دولت فراجناحی را جهت رفع مشکلات داخلی و خارجی کشور و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مدیریتی و مجرب کشور، عملی کند.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس ششم به تاثیر حمایت چهره‌های شاخصی همچون هاشمی و خاتمی از روحانی اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر این دو چهره بزرگ و مردمی, حمایت بخش عظیمی از رجال سیاسی کشور باعث شد تا روحانی به موفقیت در انتخابات نزدیک‌تر شود و در نهایت ائتلاف و شرکت جناح‌های مختلف در این انتخابات موفقیت روحانی را رقم زد.

وی به وعده‌های روحانی مبنی بر اینکه در دولت تدبیر و امید از تمام شخصیت‌ها و بزرگان بهره می‌برد , اشاره کرد و افزود: اگر رییس جمهور منتخب مردم می‌خواهد به موفقیت خود در اداره کشور برسد باید به وعده‌های خود از جمله میدان دادن به نخبگان و کارشناسان در اداره کشور عمل کند.

انصاری راد همچنین ادامه داد: روحانی می‌تواند با میدان دادن به شخصیت‌های معتدل، کاردان و مجرب در اداره کشور در رفع مشکلاتی همچون فقر, بیکاری و... که از دولت گذشته به ارث برده است , موفق باشد.

رییس کمیسیون اصل نود مجلس ششم همراهی مردم با دولت را یک اصل مهم در موفقیت دولت تدبیر و امید دانست و تاکید کرد: روحانی باید توده مردم را در برای رفع مشکلات كشور و حفظ منافع ملی با دولت همراه کند تا بتواند خواسته‌ها و مطالبات مردمی را پاسخگو باشد.

انصاری‌راد ادامه داد: به اعتقاد من همانگونه که برخی از نامزدها در برنامه‌های تبلیغاتی خود وعده داده بودند، بهتراست دولت هر ماه یکبار گزارشی از عملکرد خود را به مردم ارائه کند تا مردم بتوانند علاوه بر اعلام مطالبات خود، از رییس جمهور منتخب،سوالاتشان را بپرسند که خود این رفتار باعث می‌شود تا یک همکاری بین مردم و دولت رقم بخورد.

وی ادامه داد: هاشمی و خاتمی با درک وضعیت کشور و به درخواست مردم هرکدام به شکلی وارد صحنه شدند که درنهایت این حضورشان در صحنه با استقبال مردم رو به رو شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز