خبرگزاری کار ایران

در پی انتشار بیانیه‌ای؛

جامعه روزنامه‌نگاران جوان پیروزی حسن روحانی را تبریک گفتند

کد خبر : ۸۱۹۹۸

شایسته است بار دیگر از اقدام اخلاق مدارانه و فداکارانه دکتر محمدرضا عارف و حمایت های موثر آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی که منجر به شکل گیری این حماسه بزرگ گردید صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم.

ایلنا: جامعه روزنامه‌نگاران جوان در پی انتشار بیانیه‌ای پیروزی دکنر حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، جامعه روزنامه نگاران جوان ایران پیروزی قاطع دکتر حسن روحانی را تبریک گفته در پی اعلام نتیجه نهایی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری از سوی وزارت کشور دبیرکل جامعه روزنامه نگاران جوان ایران با ارسال پیامی این پیروزی قاطع و خلق حماسه 24 خرداد را به دکتر حسن روحانی و ملت ایران تبریک گفت در پیام وحید آبیده آمده است.

سلام برصبح امید وطن

خدای بزرگ را سپاسگذاریم که مردم شریف و فهیم ایران حماسه ای بزرگ و بی همتا آفریدند و یکی از بهترین فرزندان این سرزمین را با حمایت قاطع و با پشتوانه ای عظیم به ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزیدند و آگاهانه برگی زرین از تاریخ معاصر ایران را رقم زدند.

جامعه روزنامه نگاران جوان ایران این حماسه ی عظیم و پیروزی غرور آفرین را به حضرتعالی به عنوان رئیس جمهور منتخب همه ملت ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و ضن ستایش حضور شما در این عرصه سخت و پذیرفتن بار سنگین مسئولیت اجرایی کشور بردستان یکایک جوانان، مردان و زنان آگاه این مرز و بوم بوسه می زند که چنین حماسه ای سترگ خلق کرده و بار دیگر نگاه های جهانیان را به سوی ایران سربلند خیره ساختند.

بدون شک پیروزی حضرتعالی با اکثریت قاطع آرای ملت ایران که یک رویداد بدیل و ارزشمند است فردایی بهتر برای ایران و ایرانی و سرافرازی و عزت مردمان این سرزمین را نوید می دهد در این راستا بسیار شایسته است که امروز را روز امید و اقتدار وطن بنامیم روزی که سرآغاز و منشاء روشنی و امید به فرداست،‌روزی که می توان امید و نشاط را در چهره مردان، زنان و جوانان سرزمین پدری به نظاره نشست.

بدون تردید خلق حماسه دیروز بیانگر علاقه مندی به راه و روشی است که عزت و افتخار ایران را می پسندد و بازگشت به آغوش جامعه جهانی را راه کاری مناسب می داند؛ بدون شک موفقیت در این عرصه خطیر و ورود به چنین آزمون و رقابت بزرگی با حضور تمامی سلایق علاوه بر توانمندی ها و سوابق ارزشنمد ولی بدیل شما مدیون و مرهون تلاش های بی شائبه آحاد جامعه به ویژه جوانان آگاه و مصممی است که در خلق حماسه 24 خرداد نقشی مهم و تعیین کننده داشتند و امروز برشماست که در پاسداری و صیانت از آرای آنان و خدمت صادقانه برای تحقق و پیشبرد اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید نهایت تلاش خود را به کار ببندید که امروز نگاه امید همه جوانان به دستان توانمند شماست که دولت راستگویان و درستکاران را تشکیل دهید.

جامعه روزنامه نگاران جوان ایران با امیدواری فراوان به درایت و تدبیر حضرتعالی، تشکیل دولت وحدت ملی که مهم ترین نیاز امروز کشور است را در آغاز این دوران باشکوه از تاریخ معاصر ایران به انتظار می نشیند که در پیمودن این راه پرفراز و فرود استفاده از تمام ظرفیت های و سرمایه های مادی و معنوی کشور امری ضروریست و این مهم برپایه اعتماد عمومی به دولت تدبیر و امید و کمک همگان به دولت شماست و تعیین و یقین داریم که موفقیت دولت راستگویان و درستکاران موجب اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران، سربلندی مقام معظم رهبری و سایر ارکان نظام و سرافرازی و افتخار ملت شریف ایران است.

شایسته است بار دیگر از اقدام اخلاق مدارانه و فداکارانه دکتر محمدرضا عارف و حمایت های موثر آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی که منجر به شکل گیری این حماسه بزرگ گردید صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم چراکه مجموعه این حمایت ها و اقدامات موجب امیدواری و اعتماد جامعه به اصل انتخاب شد.

جامعه رزنامه نگاران جوان ایران که از ابتدا حمایت قاطع و همه جانبه خود را از حضرتعالی اعلام کرده بود ضمن عرض تبریک مجدد اعلام می کند که از هیچ گونه تلاش و همکاری با دولت تدبیر و امید دریغ نخواهد کرد و اکنون که انتخابات پایان پذیرفته است از همگان به ویژه هواداران کاندیداهای دیگر می خواهد که ضمن حفظ وحدت و همدلی تلاش فراگیر برای ساختن فردای بهتر برای ایران اسلامی را آغاز کنند.

در پایان ضمن قدردانی از عموم ملت ایران به ویژه تقدیر فراوان از رهنمودها و هدایت های عالمانه مقام معظم رهبری، روحانیون و مراجع معزز، نخبگان و دانشگاهیان و عوامل اجرای انتخابات اعم از شورای نگهبان و وزارت کشور و صیانت و امانتداری از آرای ملت عزیز ایران و کمک به خلق حماسه سیاسی 24 خرداد تشکر نموده و توفیق و بهروزی رئیس جمهور منتخب را از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز