خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد انتخابات شهر تهران خبر داد:

انتقال صندوق‌های رای به ۲۰ نقطه شهر تهران

کد خبر : ۸۱۴۳۵

نمی‌توانم بگویم در چه ساعتی از روز ۲۵ خردادماه نتیجه اعلام می‌شود اما تمام تلاش‌ها براین است که صندوق‌ها به درستی شمارش ونتیجه به درستی اعلام شود.

ایلنا: رییس ستاد انتخابات شهر تهران با بیان اینکه شمارش آرای صندوق‌های رای شهر تهران نیز با پایان یافتن مهلت قانونی انتخابات آغاز شده است، گفت: ‌پس از شمارش اولیه آرا در شعبات اخذ رای، صندوق‌ها در امنیت کامل به ۲۰ نقطه از شهر تهران انتقال می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در فرمانداری تهران، سعید احمدی شهرکی پس از پایان یافتن مهلت قانونی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای شهر در شهر تهران به جمع خبرنگاران آمد و گفت: با وجود اتمام مهلت قانونی کسانی که در زمان پایان یافتن ساعت یازده در شعبات اخذ رای حضور داشتند به داخل محل اخذ رای (مدرسه یا مسجد) هدایت شده‌اند و اخذ رای آن‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: در شعباتی که مردم حضور ندارند شمارش آرای انتخابات اغاز شده است.

رییس ستاد انتخابات شهر تهران با اشاره به اینکه پس از شمارش آرا در شعبات اخذ رای صندوق‌های رای با امنیت کامل به ۲۰ نقطه تهران انتقال می‌یابد گفت: به دلیل اهمیت داشتن انتخابات ریاست جمهوری و برقراری امنیت کامل صندوق‌ها در ۲۰ نقطه شهر تهران مخازن امنیتی ایجاد شده است که عموما ادارات آموزش و پرورش هستند و قرار است صندوق‌ها در این مکان نگهداری شود.

شهرکی در ادامه با اشاره به اینکه همزمان با ارسال صندوق‌ها صورتجلسه آرای اخذ شده در شعبات به شورای نگهبان، فرمانداری، وزارت کشور ارسال می‌شود، تاکید کرد: در جلسه رسمی هیات اجرایی صورتجلسه‌های ارسالی بررسی و نتیجه نهایی آرا پس از تعاملات و دقت کافی به وزارت کشور ارسال می‌شود.

وی گفت: تمام تلاش ما براین است که در کوتاه‌ترین زمان روند شمارش آرا انجام شود.

وی ادامه داد: باتوجه به همزمانی انتخابات شورا‌ها با ریاست جمهوری و تعداد زیاد کاندیداهای شورا‌ها قطعا شمارش آرا در مدت زمان طولانی تری انجام می‌شود اما تلاش بر این است تا در کوتاه‌ترین زمان کار صورت گیرد تا بتوانیم نتیجه شمارش آرای شهرتهران در اتنخابات ریاست جمهوری را اعلام کنیم.

شهرکی تاکید کرد: به درستی نمی‌توانم بگویم در چه ساعتی از روز ۲۵ خردادماه نتیجه اعلام می‌شود اما تمام تلاش‌ها براین است که صندوق‌ها به درستی شمارش ونتیجه به درستی اعلام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز