خبرگزاری کار ایران

نماینده محمد غرضی:

نمایندگان غرضی سر صندوق‌های اخذ رای شورای نگهبان هستند

کد خبر : ۸۱۲۶۲

نمایندگان آقای غرضی بر سر صندوق‌های اخذ رای اعضای شورای نگهبان هستند و ما همیشه چه قبل از انتخابات و بعد از به رهبری و قانون تمکین داشته‌ایم.

نماینده محمد غرضی در شورای نگهبان در گفتگو با ایلنا اعلام کرد: غرضی برای انتخابات فقط 59 میلیون تومان هزینه کرده است.

محمدظهیر غرضی(نماینده محمد غرضی) در شورای نگهبان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور مردم تا به این لحظه بسیار خوب بوده است و فارغ از نتیجه انتخابات برنده واقعی در این انتخابات مردم هستند.

وی ادامه داد: حضور مردم تاکنون بسیار خوب بوده است و از دفعه‌های پیش نیز بهتر بوده تا به این لحظه مساله خاصی در برگزاری انتخابات نبوده و امیدواریم در ادامه و تا شمارش آرا نیز روند برگزاری انتخابات همین گونه ادامه داشته باشد.

وی درباره اینکه آیا او سر صندوق‌های اخذ رای نماینده‌ای حاضر است یا خیر، گفت: نمایندگان آقای غرضی بر سر صندوق‌های اخذ رای اعضای شورای نگهبان هستند و ما همیشه چه قبل از انتخابات و بعد از به رهبری و قانون تمکین داشته‌ایم.

وی درباره میزان هزینه‌های انجام شده برای انتخابات گفت: محمد غرضی فقط 59 میلیون تومان برای انتخابات هزینه کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز