خبرگزاری کار ایران

حدادعادل:

مردم؛ برنده اصلی انتخابات هستند

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۷۸

مردم با حضور پرشور در انتخابات و تحقق فرموده رهبری مبنی بر سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، برنده اصلی این انتخابات خواهند بود.

غلامعلی حدادعادل در رابطه با حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: مردم با هوشمندی و ایمان به موقع پاسخ لازم را به دشمنان و دوستان انقلاب می‌دهند و امروز نیز با حضور پرشور به فراخوان حماسه سیاسی رهبری لبیک گفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حداد عادل با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید قدر ملت را بداند، افزود: رئیس جمهور منتخب مردم موظف است با ایجاد آرامش و پرهیز از حاشیه‌سازی پس از حماسه سیاسی راه را برای حماسه اقتصادی کشور هموار کند.

حدادعادل در رابطه با سخنان رهبری مبنی بر اینکه به درک که امریکاییان انتخابات ما را قبول ندارند، به مصرعی از دیوان حافظ اشاره کرد و گفت: ای مدعی برو که مرا با تو کاری نیست.

وی اظهار امیدواری كرد: امیدوارم مردم و همه مسئولان قدر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را که به برکت رهبری و انقلاب داده شده است را بدانیم و پشت سر رهبری برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب حرکت کنیم.

حدادعادل درباره علت کناره گیری خود از انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید برای تحقق منافع ملی از خیلی شیرینی‌های ظاهری بگذریم. اعتقاد دارم که ما خودمان را باید برای انقلاب بخواهیم و نه آنکه انقلاب را برای خودمان بخواهیم.

وی در پاسخ به این سوال که برنده نهایی انتخابات چه کسی خواهد بود، پاسخ داد: مردم با حضور پرشور در انتخابات و تحقق فرموده رهبری مبنی بر سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، برنده اصلی این انتخابات خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز