خبرگزاری کار ایران

غرضی: باید به رای مردم احترم گذاشت

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۹۹

نظرسازی‌ها و نظرسنجی‌های گروه‌های سیاسی اهمیتی ندارد و هر چه از طرف وزارت کشور و شواری نگهبان اعلام شد، مورد تایید همه است.

سیدمحمد غرضی(نامزد انتخابات ریاست جمهوری) با حضور در مسجد لرزاده، پس از به صندوق انداختن رای خود، گفت: ‌امروز یک روز ملی است و انتخابات زندگی مردم را نوسازی می‌کند. امروز مردم مسئولیت قلبی خود نسبت به نظام اسلامی را بجا می‌آورند.

به گزارش ایلنا، غرضی تاکید کرد: برنده انتخابات ملت ایران است و هرکس رای بیاورد وظیفه سنگین‌تری دارد. امروز مردم دوباره نظام اسلامی را می‌سازند.

وی در پاسخ به این سؤال که در صورتی که رای نیاورد چه می‌کند، گفت: به کارهای گذشته خودم برمی‌گردم و هر کسی باید به رای مردم احترام بگذارد.

غرض تاکید کرد: نظرسازی‌ها و نظرسنجی‌های گروه‌های سیاسی اهمیتی ندارد و هر چه از طرف وزارت کشور و شواری نگهبان اعلام شد، مورد تایید همه است.

به گفته وی، مردم امنیت کشور و انتخابات را تامین کرده‌اند و امنیت محصول نفوذ متدین مردم است که به حقوق هم وفادارند و هیچ کس نمی‌تواند آن را بر هم بزند.

غرضی درخصوص دشمنی آمریکا با ایران گفت:‌ امروز ملت ایران ثابت می‌کند که با قدرت نرم‌افزاری انتخابات، درمقابل قدرت سخت‌افزاری آمریکا می‌ایستد. آمریکا هیچ چیز ما را قبول ندارند آنها فقط کودتاچی و دشمن‌تراشند اما امروز شمشیر آنها غلاف شده است.

غرضی با بیان اینکه امروز قدرت جمهوری اسلامی درصدر قدرت‌های جهان است، افزود: انشاءالله 55 میلیون نفر پای صندوق‌های رای می‌آیند و خداوند قلوب مردم را به سمت کسانی که برایشان خادمند و می‌توانند موفق عمل کنند، هدایت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز