خبرگزاری کار ایران

مجید انصاری در گفت‌وگو با ایلنا:

از ائتلاف عارف و روحانی حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۰۷

منتظر هستیم تا ببینیم دو کاندیدای جریان اصلاحات برای رسیدن به ائتلاف چه ساز و کاری خواهند داشت. نتیجه ائتلاف هر كدام از این دو کاندیدا باشد از او حمایت می‌کنیم.

عضو مجمع روحانیون مبارز تاکید کرد: ما منتظر هستیم تا ببینیم دو کاندیدای جریان اصلاحات برای رسیدن به ائتلاف چه ساز و کاری خواهند داشت. نتیجه ائتلاف هر كدام از این دو کاندیدا باشد از او حمایت می‌کنیم.

مجید انصاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، ضمن انتقاد از اخبار برخی رسانه‌های منتسب به جناح رقیب اصلاح طلبان تاکید کرد: متاسفانه برخی از این رسانه‌ها برای ایجاد اختلاف میان اصلاح طلبان اقدام به انتشار اخبار کذبی در مورد حمایت اصلاح طلبان از عارف و روحانی می‌کنند.

وی افزود: یک مورد از این دورغ پراکنی‌ها انتشار خبری بود که طی آن اعلام شده بود ما بنای حمایت از روحانی را در انتخابات نداریم در حالیکه این مساله با قاطعیت تکذیب می‌شود.

انصاری همچنین با بیان اینکه ما از ائتلاف عارف و روحانی حمایت می‌کنیم، گفت: ما منتظر هستیم تا ببینیم دو کاندیدای جریان اصلاحات برای رسیدن به ائتلاف چه ساز و کاری خواهند داشت و در این صورت نتیجه ائتلاف هر یک از این دو کاندیدا باشد از او حمایت می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز