خبرگزاری کار ایران

جهت ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفت؛

حضور قاسم شعله سعدی در ستاد انتخابات وزارت کشور

کد خبر : ۷۰۱۲۲

با توجه به تجارب و تخصصی که دارم تمام پیچ و خم های قانون اساسی را می دانم و در این انتخابات در چارچوب قانون عمل می کنم.

قاسم شعله سعدی جهت ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات وزارت کشور حاضر شد و در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تجارب و تخصصی که دارم تمام پیچ و خم های قانون اساسی را می دانم و در این انتخابات در چارچوب قانون عمل می کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وی ادامه داد: تایید یا رد صلاحیت شدن برایم مهم نیست ولی با این حال اگر رد صلاحیت شوم اعتراض خواهم کرد.

نماینده مجلس دوره سوم و چهارم برنامه اصلی خود را در صورت پیروزی در انتخابات شادی مردم کشور و رفع مشکلات اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: در چند سال اخیر مردم ما شاد نبودند و باید در این زمینه برنامه ریزی کرد و همچنین مشکلات اقتصادی کشورمان ریشه سیاسی دارند که باید به این مسائل توجه داشت.

وی با بیان اینکه احساس مسئولیت باعث شده است برای ثبت نام در انتخابات اقدام نمایم،خاطرنشان کرد: تجارب و تخصصی که من در حوزه سیاست و حقوقی دارم در مقایسه با برخی از نامزدها باعث شده است که این احساس مسئولیت را داشته باشم چرا که در حال حاضر بیشتر مشکلات ایران مربوط به مسائل بین المللی است و در عصر حاضر بسیاری از مشکلات اقتصادی ما با مسائل سیاسی گره خورده است.

شعله سعدی در پایان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر علت زندانی شدن وی اظهار کرد: زندانی شدن من غیرقانونی بوده است چرا که من به عنوان یک فرد فعال در امور سیاسی یک اظهار سیاسی کرده بودم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز