خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله جعفری‌تبار در دیدار با حسن روحانی؛

روحانی اولین بار واژه امام را برای رهبر کبیر انقلاب به کار برد

کد خبر : ۶۶۱۲۷

این بزرگوار مورد تایید امام خمینی بوده و سال‌ها در پست‌های مهم این کشور خدمت رسانی کرده و انشاالله برای پست‌های فوق العاده مهم تر آماده می‌شود.

ایلنا: یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: حسن روحانی همچون مشکی است که خود می‌بوید و نیاز به تعریف و تمجید امثال من ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت الله جعفری‌تبار از علمای حوزه قم شب گذشته در دیدار با حسن روحانی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با به کار بردن واژه آیت‌الله برای روحانی اظهار داشت: بنده از سال‌های بسیار دور نسبت به شخصیت آیت‌الله حسن روحانی ارادت داشته و باید بگویم که ایشان مشکی هستند که خود می‌بوید و نیاز به تعریف وتمجید افرادی چون من ندارند.

وی افزود: این بزرگوار مورد تایید امام خمینی بوده و سال‌ها در پست‌های مهم این کشور خدمت رسانی کرده و انشاالله برای پست‌های فوق العاده مهم تر آماده می‌شود.

این استاد حوزه علمیه قم گفت: امیدوارم آیت الله حسن روحانی به این پست مهم رسیده و در آن پست هم موفق باشد همان‌گونه که خداوند در تمام مراحل زندگی کمک حال ایشان بوده است.

آیت الله جعفری تبار با بیان اینکه حسن روحانی سابقه فعالیت‌های سیاسی قبل از انقلاب نیز دارد گفت: اولین کسی که واژه امام را برای رهبر کبیر انقلاب امام خمینی به کار برد آیت‌الله روحانی بود و پس از به کار بردن این عبارت توسط ایشان همه مردم به رهبرشان امام خمینی می گفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز