خبرگزاری کار ایران

مشاور محسن رضایی:

رضایی برای صیانت از آرا برنامه دارد

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۳۲

کاری به ۱+۲ نداریم/رضایی معتقد است باید از هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد در حد مشاوره بهره برده شود/در حوزه احراب از قدرت تعاملی «آیت الله هاشمی» باید استفاده شود/با شعار و هیاهو نمی‌شود کشور را اداره کرد/دوندگی احمدی نژاد سود چندانی برای مردم نداشته است.

ایلنا ـ یاسوج: نشستی با حضور برخی از حامیان «محسن رضایی» یکی از کاندیداهای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خیابان گلستان ۲ یاسوج٬ مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در این نشست، مشاور این نامزد احتمالی انتخاباتی گفت: آقای رضایی با برنامه‌های متعدد در بخش‌های مختلف برای  به‌دست گرفتن مسوولیت اجرایی کشور به میدان انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ورود می‌کند.

«لطیف نوروزی» افزود: آقای رضایی این بار برخلاف تمامی انتخابات‌های گذشته در بخش‌های مختلف بویژه در بحث «صیانت از آراء» برنامه دارد و شما یقین بدانید که ایشان برنده انتخابات آینده ریاست جمهوری خواهند بود.

وی با تشریح برخی برنامه‌های این نامزد احتمالی انتخابات، اظهارداشت: دولت آینده آقای رضایی دولت بهره‌گیری از تمامی استعداد‌ها و پتانسیل‌های کنونی کشور اعم از اصلاح‌طلبان و اصولگرایان خواهد بود.

مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت افزود: اگرچه دولت رضایی دولت اصولگرایی خواهد بود اما وی معتقد است باید از هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد در حد مشاوره بهره برده شود.

نوروزی با اشاره به برخی دیدگاه‌های سیاسی نامزد احتمالی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، بیان داشت: رضایی در تعامل با کشورهای دنیا گام برخواهند داشت و برنامه‌های ویژه‌ای دارند.

وی گفت: در حوزه احراب از قدرت تعاملی «آیت الله هاشمی» باید بهره‌های مناسبی برده شود و در بحث سوریه نیز می‌بایست تدابیر مناسب تری اندیشیده شود تا نکند مرزهای اسرائیل با کشور ما یکی شود.

وی در پاسخ به این سوال که آقای رضایی در معادله ۱+۲ کجا قرار دارد؟ تصریح کرد: ایشان‌‌ همان عدد یک هستند و اگر کسی قصد همراهی با ایشان را داشته باشد آغوش آقای رضایی باز است.

نوروزی با تاکید بر عدد یک بودن دکتر رضایی در معادله ۱+۲ اصولگرایان، اظهارداشت: ما عدد یک هستیم و مصمم به حضور در انتخابات‌ایم. حال آقایان اگر می‌خواهند طور دیگری باشند آزاد هستند؛ اما ما برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری برنامه‌های متعددی داریم.

مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما برای پیروزی در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمده‌ایم و چون برنامه برای اداره کشور داریم ٬ معتقدیم  که باید در صحنه انتخابات باشیم؛ اما از دیگر کاندیدا‌ها هم می‌خواهیم که با برنامه وارد این انتخابات شوند.

وی در بخشی از سخنان خود از وضعیت کنونی کشور به‌ویژه در حوزه اقتصادی به‌شدت اظهار نارضایتی کرد و یادآور شد: ما هنوز نفهمیده‌ایم کشوری با این همه ذخایر چرا وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم باید این‌گونه نگران‌کننده شده است.

نوروزی افزود: با شعار و هیاهو نمی‌شود کشور را اداره کرد و آقای رضایی برخلاف دولت فعلی که دنبال هیاهو بوده و هست می‌تواند کشور را اداره کند.

مشاور نامزد احتمالی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با بیان این‌که در بین اصولگرایان، احمدی‌نژاد از همه دونده‌تر است، خاطرنشان کرد: اگر به آقای احمدی‌نژاد اجازه داده شود٬ یکساله٬ تمام کشور را اتوبان می‌کند.

وی گفت: ما قبول داریم که آقای احمدی‌نژاد نسبت به سایر اصولگرایان دونده‌تر است اما دوندگی ایشان سود چندانی برای مردم بویژه در بخش اقتصادی نداشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز