خبرگزاری کار ایران

سرلشکر صفوی:

دولت‌های نیازمند به انرژی به نظام‌های متحجر امید نداشته باشند

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۳۳

موقعیت راهبردی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران غیر قابل جایگزین است/نظام سیاسی ایران-نظامی قدرتمند و تأثیرگذار در آسیاست.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: ایران قدرت اصلی تأمین کننده امنیت خلیج فارس و امنیت صدور انرژی این منطقه به جهان است. دولت‌های نیازمند به انرژی تا ۵۰ سال آینده به نظام‌های سیاسی پیر، فرتوت، متحجر، ناپایدار و پوسیده و غیر مردمی امیدوار نباشند. بلکه مشارکت و تعامل سازنده با ایران با ثبات و قدرتمند کارساز می‌باشد.

به گزارش ایلنا سردار سرلشکر پاسداردکتر صفوی، در آیین اختتامیه نخستین دوره تخصصی مدیران کاروان‌های اردویی بسیج ویژه خواهران که توسط سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری بسیج برگزار گردید، با اشاره به تغییر و تحولات در سطح منطقه‌ای و جهانی، گفت: منطقه ما و انقلاب اسلامی هم اکنون در یک نقطه عطف راهبردی قرارگرفته است. سرعت و شتاب تغییر و تحولات سیاسی و اقتصادی محیط جهانی و محیط پیرامونی ایران به عنوان یک واقعیت و اصل انکارناپذیر پذیرفته شده است. ما با داشتن تحلیلی صحیح و واقع بینانه از مسیر و فرآیند این تغییر و تحولات منطقه‌ای و جهانی و استفاده از ظرفیت هاو و فرصت‌ها و قوت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به یاری خداوند می‌توانیم آینده‌ای روشن و سعادت آمیز را بر ملت بزرگمان مدیریت و برنامه ریزی نماییم تا به اهداف و چشم انداز بیست ساله ایران ۱۴۰۴ و دهه چهارم که مقام معظم رهبری فرمودند دهه پیشرفت و عدالت برسیم.

موقعیت راهبردی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران غیر قابل جایگزین است

وی در ادامه به تبیین ظرفیت‌ها و فرصتهای پیش روی جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: موقعیت راهبردی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران در منطقه جنوب غرب آسیا غیر قابل جایگزین و غیرقابل مقایسه با سایرکشورهای پیرامونی ایران مثل عراق و افغانستان می‌باشد.


وی افزود: وفاداری ملت به نظام سیاسی خودشان و هوشمندی و ظرفیت بالای صبرواستقامت ملت بزرگ ایران در مقابل فشارهای سیاسی و نظامی و هم اکنون تحریم‌های ظالمانه آمریکا و غرب که یک جنگ اقتصادی علیه ملت مظلوم ایران است که به فضل الهی و عنایت حضرت رسول و عترت طاهرینش خصوصا حضرت بقیه الله الاعظم (عج) در این جنگ هم مثل جنگ تحمیلی عراق علیه ایران شکست خواهد خورد.


سرلشکر صفوی با اشاره به رهبری‌های حکیمانه، مقام معظم رهبری و لزوم تبعییت از ایشان، گفت: داشتن رهبری حکیم و خردمند، مدیر و آینده نگر که همچون امام (ره) سکاندار کشتی انقلاب اسلامی است و ملت ما به رهبرشان عشق می‌ورزند و با تبعیت از ایشان طی بیست و سه سال کذشته از مسیر فتنه‌های داخلی و خارجی عبور کرده و به ساحل امن امنیت پایدار رسیده‌اند، از الطاف الهی است. از شما مدیران و همه عزیزانی که صدای بنده را می‌شنوند می‌خواهم که به رهنمودهای خردمندانه مقام معظم رهبری که به مناسبت ۱۹ دی ماه در رابطه با انتخابات، فرمودند گوش دهند و به آن شاخصه‌ها عمل نمایند. چرا انتخابات خردادسال آینده سرنوشت ساز است و سرنوشت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مدیریت اجرایی هشت ساله کشور و مدیریت چندساله شهر‌ها را در انتخاب شورای شهر‌ها تعیین خواهد کرد.

نظام سیاسی ایران-نظامی قدرتمند و تأثیرگذار در آسیاست

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوادر بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاثیر گذاری جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه‌ای، گفت: نظام سیاسی ایران-نظامی قدرتمند و تأثیرگذار در معادلات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و امنیتی منطقه جنوب غرب آسیاست. ایران و روسیه و چین در مقابل سلطه آمریکایی‌ها در منطقه جنوب غرب و شرق آسیا ایستادگی خواهند کرد و آمریکایی‌ها‌‌ همان گونه که قبلا پیش بینی می‌شد مجبور هستند زود‌تر از زمان تعیین شده از افغانستان فرارکنند و خسارات آمریکا در جنگ و اشغال عراق و افغانستان غیرقابل جبران است.


وی افزود: ایران قدرت اصلی تأمین کننده امنیت خلیج فارس و امنیت صدور انرژی این منطقه به جهان است. دولت‌های نیازمند به انرژی تا ۵۰ سال آینده به نظام‌های سیاسی پیر، فرتوت، متحجر، ناپایدار و پوسیده و غیر مردمی امیدوار نباشند. بلکه مشارکت و تعامل سازنده با ایران با ثبات و قدرتمند کارساز می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز