خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

خودسازی، باعث اصلاح کل جامعه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۲۷

اگر می‌بینید امام خمینی (ره) دنیا را به سمت اصلاح پیش برده‌اند باید بدانید از خود شروع کرده‌اند.

رئیس بسیح سازمان مستضعفین گفت: اگر می‌بینید در غزه مقاومت اتفاق می‌فتد درس‌هایی است که مردم غزه از مقاومت شهدایی چون شهدای زمان جنگ ما گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار نقدی در جریان برگزاری همایش حلقه‌های تربیتی ستاد مقاومتی مالک اشتر ضمن اشاره به جنگ فرهنگی که دشمن علیه ایران آغاز کرده اظهار داشت: امروز دیوارهای دشمن ماهواره، موادمخدر و خانه‌های فساد است که باید از این‌ها عبور کرد و بر توطئه‌های دشمن مسلط شد.

وی خطاب به بسیجیان افزود: راه مبارزه با دشمن، همین راه تربیتی است که شما پیش گرفته‌اید یعنی تشکیل حلقه‌های تربیتی که ما در ان دست به اقدامات مختلفی از جمله فراگیری و عمل به احکام می‌زنیم. مهم‌ترین کار حلقه‌های تربیتی مرور فرمایشات ولی فقیه است بسیجی باید بداند ولی امر چه می‌خواهد و فرمایشات آقا را مرور کند.

سردار نقدی ضمن اشاره به وظیفه هر بسیجی در برخورد و مواجه با فرمایشات رهبری تاکید کرد: اگر مقام معظم رهبری گفتند که اقتصاد مقاومتی را درپیش بگیرید وظیفه ما چیست؟ آیا فقط وظیفه دولت است یا مردم هم باید حضور داشته باشند.

رئیس بسیج سازمان مستضعفین با تاکید براینکه حلقه‌های تربیتی باید در تمام ابعاد زندگی امتداد پیدا کنند تصریح کرد: افراد حلقه‌ها تنها در مسجد نیستند. ازجمله کارهای مهم حلقه‌ها خدمات دسته جمعی مثل بازدید از خانواده شهدا امر به معروف و نهی از منکر و رفتن به سفر راهیان نور است.

وی ادامه داد: ما اگر خودسازی کنیم طبیعتا کل جامعه اصلاح می‌شود نقطه شروع هر اصلاح به گفته امام خمینی (ره) خود انسان است اگر می‌بینید امام دنیا را به سمت اصلاح پیش برده‌اند باید بدانید از خود شروع کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز