خبرگزاری کار ایران

تیم های بحران زده زیاد هستند؛

کاظمی: به ماندن در لیگ دلخوش هستیم / ۳ بازیکن اصلی ام را مقابل پدیده ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۷۹

وضعیت راه‌آهن خوب است و بازیکنان خوبی هم در این تیم هستند. آنقدر تیم‌های مدعی سقوط در لیگ هستند که ما برای نیفتادن دلخوش هستیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: آنقدر تیم‌های مدعی سقوط در لیگ هستند که ما برای نیفتادن دلخوش هستیم.

به گزارش ایلنا، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از دیدار فردای راه‌آهن و پدیده مشهد گفت: قبل از هر چیز باید از تمام پیشکسوتان و زحمتکشان راه‌آهن برای حضور در این تیم رخصت بگیرم. از همه آنهایی که کارشان را با راه‌آهن در زمین‌های خاکی جنوب شهر شروع کرده‌اند و حق بزرگی بر گردن فوتبال ایران دارند و دلشان برای راه‌آهن می‌تپد.

وی افزود: با وجود اینکه گفته می‌شود راه‌آهن مشکلات فراوانی مانند مشکلات روحی دارد اما ما تمام این مسائل را به فراموشی می‌سپاریم. تیم‌های دیگر آنقدر بحران‌زده و مدعی سقوط هستند که راه‌آهن می‌تواند عرض اندام کند. جا دارد همین‌جا از حمید استیلی، علی لطیفی و همکارانشان که پیش از من در راه‌آهن حضور داشتند تشکر کنم.

سرمربی راه‌آهن درپاسخ به این سئوال که چقدر امیدوار است که این تیم در پایان لیگ به دسته پایین‌تر سقوط نکند، اظهار داشت: همانطور که قبلا گفتم وضعیت راه‌آهن خوب است و بازیکنان خوبی هم در این تیم هستند. آنقدر تیم‌های مدعی سقوط در لیگ هستند که ما برای نیفتادن دلخوش هستیم.

کاظمی درباره دستیارانش در تیم راه‌آهن خاطرنشان کرد: مرتضی کرمانی‌مقدم، مهدوی و محمدرضا گل‌محمدی دستیاران من در راه‌آهن خواهند بود و یک مربی ایرانی دیگر هم تا یکی دو روز آینده به جمع ما اضافه می‌شود.

وی در واکنش به صحبت یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه او گفته فوتبال ایران دچار فساد است و چطور خودش در این فساد حاضر شده کار کند، تصریح کرد: من قبلا در این مورد توضیحاتم را ارائه دادم. در جایی که ببینم صادقانه کار می‌کنند کار می‌کنم و مشکلی هم ندارم و شهامت این را هم دارم که گفته‌های خودم را باز کنم. مطمئن باشید اگر مشکلی از جانب کسی وجود داشته باشد صراحتا نام او را می‌آورم.

سرمربی تیم راه‌آهن ادامه داد: من گفتم مشکلات داوری وجود دارد و به خاطر همین نزد عسگری رفتم تا به این مسئله رسیدگی کند. هر چند شاید این وسط اشتباه لفظی هم بوجود آمده باشد. الان وقتی مثلا سازمان لیگ و تاج برنامه کامل بازی‌ها را در اختیار من قرار داده من چطور می‌توانم بگویم او کار نکرده است؟

کاظمی در پایان درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش برای بازی با پدیده عنوان کرد: ستاری به علت محرومیت ما را همراهی نمی‌کند و رامین رضائیان و علی عظیمی هم مصدوم و سرماخورده هستند و معلوم نیست به بازی فردا برسند یا خیر.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز