خبرگزاری کار ایران

خبر خوب برای پرسپولیس و درخشان؛

صادقیان آماده بازگشت به جمع سرخپوشان / پیام بعد از ۷ هفته می‌آید

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۳۰

پیام صادقیان مهاجم تکنیکی پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن دوران محرومیت و مصدومیت طولانی مدت می‌تواند از این هفته و در دیدار با صبای قم تیمش را در لیگ برتر همراهی کند.

پیام صادقیان مهاجم تکنیکی پرسپولیس پس از دوران محرومیت و مصدومیت طولانی مدت می‌تواند از این هفته و در دیدار با صبای قم تیمش را در لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش ایلنا، صادقیان که در این فصل ابتدا به دلیل محرومیت انضباطی ۱۲ جلسه‌ای و سپس مصدومیت نتوانسته به طور کامل برای تیمش به میدان برود از روز گذشته و بعد از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت برای سرخ‌پوشان در دیداری تدارکاتی به میدان رفت و نشان داد دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و آماده است تا در لیگ‌برتر تیمش را همراهی کند.

با این شرایط به نظر می‌رسد او مشکلی برای حضور در دیدار حساس این هفته تیم‌اش برابر صبای‌قم ندارد و می‌تواند با صلاحدید کادر فنی دقایقی به میدان برود.

صادقیان که با توجه به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا انگیزه زیادی برای آماده‌سازی خود داشته تمرینات سنگین و فیزیوتراپی منظمی را پشت سر گذاشت و به دنبال این است که در ادامه بازی‌های لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان آسیا به سرخ‌پوشان کمک کند و خاطره این فصل پر ماجرا و بدشانسی‌های آن را به فراموشی بسپارد.

پرسپولیس پس از نخستین پیروزی خود در دور برگشت لیگ برتر مقابل پدیده مشهد این هفته باید در دیداری حساس به مصاف صبای‌قم برود؛ دیداری که می‌تواند شروعی تازه برای پیام صادقیان جوان باشد تا انتظارات هواداران را پس از مدت‌ها دوری از جمع سرخپوشان برآورده کند. حضوری که باید در لیگ قهرمانان آسیا بتواند فصل ناموفق صادقیان را از اذهان پاک کند.

صادقیان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز