خبرگزاری کار ایران

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال؛

برتری قاطع ملوان مقابل راه آهن در نیمه اول / گلزنی دوباره پژمان نوری برای انزلی چی ها

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۵۸

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی نیمه نخست دیدار با راه آهن را با برتری قاطع ۲ بر صفر به پایان برد تا به دومین پیروزی پیاپی خود بعد از شکست پرسپولیس و جدا شدن از انتهای جدول امیدوار باشد.

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی نیمه نخست دیدار با راه آهن را بابرتری قاطع ۲ بر صفر به پایان برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار که از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه تختی انزلی و به قضاوت جمشید محمدی برگزار شد، تیم ملوان در نیمه نخست با نتیجه ۲ بر صفر مقابل حریف خود به برتری دست یافت. گل های تیم ملوان در این دیدار در دقایق ۹ توسط فرزاد حاتمی و پژمان نوری در دقیقه ۳۹ به ثمر رسید.

ترکیب ملوان بندرانزلی: سید حسین حسینی، عزت الله پورغاز، حسین کنعانی، حسن جعفری، فرزاد حاتمی، عزیز معبودی، پژمان نوری، محمد آبشک، رضا اعتمادی، سعید یوسف زاده، محسن یوسفی.

ترکیب راه آهن: امیر عابدزاده، محسن میرابی، ابراهیم کریمی، سیامک کوهنورد، محمد ستاری، بهادرعبدی، میلاد محمدی، نوید خوش هوا، رامین رضاییان، علیرضا عظیمی، محسن ایران نژاد.

تیم ملوان در این دیدار با ۵ غایب مقابل راه آهن به میدان رفت. ملوانان به دلایل مختلف مازیار زارع، ایمان صادقی، احمد آهی، جلال رافخایی و روح اله عرب را در اختیار ندارند.

به دلیل بارش باران تماشاگران تیم ملوان بصورت ایستاده و با چترهای خود زیر باران مشغول تماشای بازی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز