خبرگزاری کار ایران

ما در مسیر قهرمانی قرار داریم؛

افشارزاده: دیگر حاضر نیستم با استقلال ادامه بدهم / به قول و قرار با وزیر پایبندم!

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۶۵

اگر عملکرد بازیکنان را ببینید کاملا با نیم فصل اول متفاوت است، با این شرایط ما در مسیر قهرمانی قرار داریم و امیدواریم چهارمین قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه از تک تک بازیکنان استقلال برای کسب نتایج اخیر قدردانی می کنم، اظهار کرد: بازیکنان استقلال با درایت کادر فنی و همدلی و یکپارچکی توانستند نتایج خوبی در این فصل رقم بزنند و این نتایج می تواند ما را در مسیری قهرمانی قرار دهد.

بهرام افشارزاده در گفت وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب با اشاره به پیروزی این تیم مقابل پیکان و تداوم روند صعودی این تیم در لیگ برتر گفت: تیم ما مقابل پیکان واقعا عالی بازی کرد. حضور چند بازیکن اسبق استقلال در پیکان این بازی را حساس کرده بود، اما با درایت و برنامه ریزی خاص کادر فنی و تلاش و غیرت بازیکنان توانستیم از این بازی هم سربلند بیرون بیایم. من این پیروزی را به تک تک هواداران تبریک می گویم.

افشارزاده افزود: بازیکنان استقلال در این بازی خالصانه و مخلصانه بازی کردند. من واقعا از روی آنها شرمنده هستم که با وجود دریافت نکردن بخشی از مطالبات خود این گونه شجاعانه و باغیرت بازی می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه پیکان که عنوان کرده داور حق این تیم را ضایع کرد، گفت: این طور نبود. به نظر من باید کار داوری را به کارشناسان بسپاریم و زمانی که داور سوت پایان بازی را به صدا در می آورد باید همه به تصمیم او احترام بگذاریم. به نظرم این حرف ها فقط بهانه است و تیم های بازنده معمولا از داوری برای توجیه شکست شان استفاده می کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال با قدردانی از بازیکنان تیمش در کسب نتایج اخیر این تیم در نیم فصل دوم گفت: تیم ما فوتبال هجومی و جوانمردانه ای را ارایه می کند و تا به حال به حداکثر امتیازات نیم فصل دوم دست یافته ولی هنوز تا پایان لیگ زمان زیادی باقی مانده و هفته آینده در تبریز مقابل گسترش فولاد کار راحتی در پیش نداریم ولی خوشحالم تیم روند صعودی را طی می کند.

وی با اشاره به مشکلات مالی استقلال اظهار داشت: خوشحالم با وجود تمامی کمبودهای مالی و پرداخت هایی که به بازیکنان انجام نشده بازیکنان با صبوری و بردباری شرایط را تحمل می کنند و این گونه برای استقلال جانفشانی دارند. من به خاطر تمامی این بردباری ها شرمنده بازیکنان استقلال هستم.

افشارزاده در عین حال تصریح کرد: تمام تلاش این است تا اواخر این هفته با کمک هایی که از منابع مختلف نظیر، سازمان لیگ و اسپانسر دریافت خواهیم کرد، بتوانیم بخش عمده ای از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم تا آنها با روحیه مضاعفی در ادامه بازی های لیگ حضور پیدا کنند و بتوانیم مطابق انتظار هواداران نتیجه بگیریم. مهدی تاج هم قول داده تا مبلغی را به حساب باشگاه واریز کند تا بتوانیم بخشی از تعهداتی که به بازیکنان داریم انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه به طلب ۳۸۰ دلاری توزی هافبک سابق این تیم و فرصتی که برای پرداخت مطالبات این بازیکن داده شده، اظهار داشت: در این زمینه مکاتباتی انجام داده ایم ولی هواداران باید بدانند این بدهی زمان من نبوده ولی تمام تلاشم را انجام دادم تا از منابع مختلف بخشی از این بدهی را تامین کنیم. تا این لحظه ۱۵۰ هزار دلار به حساب این بازیکن واریز شده تا از کسر امتیاز استقلال جلوگیری شود و امیدواریم در روزهای آینده نیز بتوانیم باقیمانده مطالبات وی را پرداخت کنیم.

وی درباره پاسخ به این سوال که به هواداران استقلال قول قهرمانی می دهید یا نه، گفت: ما از ابتدا با این هدف که استقلال را قهرمان کنیم کار خود را شروع کردیم. قلعه نویی تمام توان باشگاه و تجربه خود را برای سربلندی استقلال بکار گرفته و خوشبختانه محیط صمیمانه و فضای روحانی را در تیم ایجاد کرده تا جایی که بازیکنان با جان و دل برای تیم بازی می کنند و اگر عملکرد بازیکنان را ببینید کاملا با نیم فصل اول متفاوت است، با این شرایط ما در مسیر قهرمانی قرار داریم و امیدواریم چهارمین قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.

افشارزاده همچنین در پاسخ به این سوال که عنوان کرده بودید تا تیرماه به مدیریت خود در باشگاه استقلال ادامه خواهید داد، گفت: آنچه مشخص است باشگاه استقلال تا پایان امسال واگذار خواهد شد و این خریداران جدید خواهند بود که در مورد باشگاه و نحوه مدیریت آن تصمیم گیری خواهند کرد و برای اینکه دست مدیران آینده باشگاه باز باشد چنین مطلبی را عنوان کرذم.

وی ادامه داد: البته تا آن زمان به قول و قراری که با وزیر ورزش داشته ام پایبند خواهم بود ولی با خصوصی شدن باشگاه طبیعی است آنها هستند که برنامه و افراد مورد نظرشان در باشگاه را به کار خواهند گرفت که طبیعی است شاید نخواهند دیگر بنده همکارانم در باشگاه بمانیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در بخش پایانی سخنانی خود درباره اینکه آیا اگر زمان به عقب باز گردد باز هم مدیرعاملی باشگاه استقلال را خواهید پذیرفت یا نه، گفت: فکر نمی کنم دیگر این کار را بکنم. البته نه اینکه توانایی و تجربه این کار را نداشته باشم، من در بحرانی ترین شرایط استقلال را تحویل گرفتم و تصور می کنم تا امروز عملکردم در باشگاه قابل قبول بوده اما دیگر حاضر نیستم با استقلال ادامه بدهم چه بسا این تیم با مشکلات عدیده ای روبرو است و امیدوارم افرادی جدیدی که از بخش خصوصی می آیند بهتر از من مدیریت کنند و بتوانند استقلال را به جایگاه واقعی خود برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز