خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس تیم ورشکسته‌ای است؛

جاسمیان: درخشان بد نبود، اما مایلی‌کهن خوب است / قطبی را اصلا قبول ندارم!

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۵۰

تمامی ضربه‌هایی که به پرسپولیس وارد شده سرچشمه‌اش به وزارت‌ورزش برمی‌گردد. نمی‌دانم خادم یا وزیر ورزش با چه مطالعه، انگیزه و شناختی این مدیران را برای پرسپولیس می‌گذراند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحال می‌شوم مایلی‌کهن سرمربی شود، اما درخشان هم مربی بدی نبود.

حمید جاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به حال و روز پرسپولیس در هفته‌های اخیر بیان داشت: متاسفانه پرسپولیس در ۶ ماه، ۴ مدیرعامل «رویانیان، رحیمی، سیاسی و طاهری» عوض کرده و همین موضوع باعثشده شلم شوربایی را در این تیم شاهد باشیم. تمامی ضربه‌هایی هم که به پرسپولیس وارد شده سرچشمه‌اش به وزارت‌ورزش برمی‌گردد. نمی‌دانم امیر خادم یا وزیر ورزش با چه مطالعه، انگیزه و شناختی این مدیران را برای پرسپولیس می‌گذراند.

این پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: معتقدم کادر فنی مقصر ناکامی پرسپولیس نیست. من نمی‌دانم بازیکنی که ۵ دقیقه برای تیم بازی نکرده را چگونه پیدا کرده‌اند یا صادقیان که اصلاً پیدایش نیست و با تیم تمرین نمی‌کند. پرسپولیس تیم ورشکسته‌ای است که در این شرایط کادر فنی کاری بکند، چراکه تیم از لحاظ روحی خراب است.

جاسمیان درباره احتمال حضور محمد مایلی‌کهن یا افشین قطبی به عنوان سرمربی آینده پرسپولیس بیان داشت: افشین قطبی را که اصلا قبول ندارم. اگر با تیم ملی هم خوب کار کرد به خاطر بازیکنان خوبی بود که داشت وگرنه او در ژاپن و جاهایی که کار کرده چه کارنامه‌ای داشته؟ اما با آمدن مایلی‌کهن خوشحال می‌شوم. او پرسپولیسی است و دیسیپلین دارد، گرچه کادر فعلی هم بد نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز