خبرگزاری کار ایران

خسرو و حنیف به تمرین نیامدند؛

ریکاوری استقلالی‌ها پس از پیروزی بر سایپا / بی‌محلی قلعه‌نویی به کرار!

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۴۱۱

حتی واسطه کردن بوستانی و همدانی هم برای این بازیکن عراقی کافی نبود تا قلعه‌نویی اجازه بدهد او با توضیحاتی درباره اخراجش ارائه کند.

آبی‌پوشان عصر پنجشنبه تمرین ریکاوری خود را در حالی برگزار کردند که حضور جاسم کرار خبرساز شد.

به گزارش ایلنا، تمرین ریکاوری استقلالی‌ها بعد از پیروزی برابر سایپا در کمپ حجازی برگزار شد که در این تمرین حنیف عمران‌زاده و خسرو حیدری غایب بودند. امیر حسین صادقی هم با تاخیری کوتاه در تمرین حاضر شد.

مطابق همه تمرینات ریکاوری بازیکنانی که در بازی روز گذشته به میدان رفته بودند پس از تمرینات مخصوصی که برگزار کردند محل تمرین را ترک کردند و سایرین به کار با توپ پرداختند. چیزی حدود ۸۰ تماشاگر از این تمرین دیدن کردند.

از نکات حاشیه‌ای این تمرین حضور جاسم کرار بود که البته این بازیکن قصد داشت با قلعه‌نویی درباره اخراجش در بازی با ساپا صحبت کند که البته ژنرال اجازه این کار را به هافبک مهاجم عراقی تیمش نداد. حتی واسطه کردن بوستانی و همدانی هم برای این بازیکن عراقی کافی نبود تا قلعه‌نویی اجازه بدهد او با توضیحاتی درباره اخراجش ارائه کند.

جاسم کرار در بازی دیروز استقلال با سایپا در حالیکه آبی‌ها یک بر صفر از میزبان خود پیش بودند ۲ کارت زرد پشت سر هم از فغانی قاضی این دیدار دریافت کرد تا از زمین مسابقه اخراج شود. این حرکت کرار که برای دومین بار در طول این فصل تکرار می‌شود به شدت مورد اعتراض سرمربی آبی‌ها قرار گرفته و این بازیکن را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز