خبرگزاری کار ایران

تابع قانون هستیم؛

خوروش: آقایان دنبال حاشیه‌سازی برای سپاهان هستند / با برنامه جدید سازمان‌لیگ ضرر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۷۹۴

قرار بود ۷ روز قبل از اولین بازی لیگ در دور برگشت بازیکنان را در اختیار ما بگذارند اما با تغییر برنامه لیگ ما فقط یکی، دو روز آنها را در اختیار خواهیم داشت که دیگر به درد ما نمی‌خورند اما تابع قانونیم.

سرپرست تیم سپاهان گفت: با تغییر برنامه مسابقات لیگ برتر ضرر می‌کنیم، اما تابع قانون هستیم.

رسول خوروش در گفت‌و گو با ایلنا با اشاره به اعلام تاریخ جدید هفته هجدهم تا بیست و یکم مسابقات لیگ‌برتر بیان داشت: ۲ بازیکن در تیم ملی بزرگسالان و ۳ بازیکن در تیم امید داریم و قرار بود ۷ روز قبل از اولین بازی لیگ در دور برگشت بازیکنان را در اختیار ما بگذارند، اما با تغییر برنامه لیگ ما فقط یکی - دو روز آنها را در اختیار خواهیم داشت که دیگر به درد ما نمی‌خورند، اما تابع قانون هستیم.

سرپرست تیم سپاهان با بیان اینکه بیشتر ضربه را از برنامه‌ریزی لیگ برتر خورده‌اند، تاکید کرد: دو سال قبل بود که به دلیل برنامه‌ریزی سازمان لیگ، جام قهرمانی را از دست دادیم، در آن موقع ما هر ۲ روز یک بار بازی می‌کردیم این سازمان لیگ همان سازمان لیگ است.

وی افزود: به طور صددرصد می گویم ما آمادگی کامل را برای آغاز نیم‌فصل دوم را نداریم اما تابع قانون هستیم. البته فدراسیون فوتبال قبل از تعطیلات لیگ برتر اعلام کرده بود در صورت حذف زودهنگام تیم ملی از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مسابقات لیگ برتر زودتر برگزار خواهد شد.

خوروش ادامه داد: بازی‌های لیگ آغاز شده و آقایان دوباره شروع کرده‌اند برای سپاهان حاشیه‌سازی کنند. بیشترین حاشیه‌سازی‌ها برای سپاهان بوده و هست. برای تیمی مثل ما حاشیه‌سازی نمی‌کنند. شما یک بررسی کنید از اول فصل چه حاشیه‌هایی برای دو دروازه‌بان ما و اخیرا برای خلعتبری ایجاد کرده‌اند که درصدد هستند از تیم جدا شوند. ما هم در سایت باشگاه خود قسمتی را ایجاد کردیم به حاشیه‌سازان جواب می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز