خبرگزاری کار ایران

هاشمیان خبر داد:

پاسخ منفی ۴۴ نمونه دوپینگ بازیکنان فوتبال و فوتسال / افزایش نمونه گیری ها در نیم فصل دوم

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۷۹۴

در ادامه برگزاری مسابقات به ویژه نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال و فوتسال این نظارت ها همچنان ادامه خواهد داشت و طبق برنامه ریزی های انجام شده حجم نمونه گیری ها افزایش خواهد یافت.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از منفی بودن نتایج تمامی تست های دوپینگ فوتبال و فوتسال زنان ومردان درجام حذفی، لیگ برتر و لیگ دسته یک کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، دکتر احمد هاشمیان گفت: نتایج ۴۴ نمونه کنترل دوپینگ از سوی آزمایشگاه کلن منفی اعلام شده است.

براساس اعلام آزمایشگاه کنترل دوپینگ کلن آلمان، نتایج ۴۴ نمونه مربوط به مسابقات جام حذفی، لیگ برتر فوتبال و فوتسال آقایان، لیگ دسته اول و لیگ برتر فوتبال بانوان منفی است.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ نمونه دوپینگ تحت آزمایش باقی مانده که منتظر دریافت نتایج آن در روزهای آینده هستیم.

رئیس کمیته پزشکی اضافه کرد: با توجه به حجم نمونه گیری هایی که در فصل جاری انجام و با دقت نظری که درخصوص موضوع کنترل دوپینگ صرف شده است، اطمینان می دهیم که تمامی رقابت ها تحت نظارت دقیق از نظر مبارزه دوپینگ برگزار شده است و از این حیثجای هیچ نگرانی وجود ندارد.

هاشمیان در پایان گفت: در ادامه برگزاری مسابقات به ویژه نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال و فوتسال این نظارت ها همچنان ادامه خواهد داشت و طبق برنامه ریزی های انجام شده حجم نمونه گیری ها افزایش خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز