خبرگزاری کار ایران

به پیکان نیامده‌ام مبارزه کنم؛

مرفاوی: توان بردن سپاهان را داریم / مسئولان‌صبا جواب زحمت‌هایم را با شکایت دادند

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۲۳۱

از مسئولان صبا تشکر می‌کنم جواب زحمات ما را با بعضی مصاحبه‌هایشان و مسائلی که در سازمان لیگ به وجود آوردند، دادند. ما یک‌ریال هم دریافت نکردیم اما خیلی مردانه به کار خود ادامه دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با توجه به شرایطی که در تیم وجود داشت من زودتر از اینها می‌توانستیم از صبا جدا شوم.

به گزارش ایلنا، صمد مرفاوی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های پیکان و سپاهان اظهار داشت: ‌ قبل از اینکه بخواهم در مورد مسائل فنی صحبت کنم جا دارد از منصور ابراهیم‌زاده تشکر کنم. به هر حال فوتبال همین است و این جابجایی‌ها طبیعی است. از بازیکنان خودم در صبا هم تشکر می‌کنم. ۷-۸ ماه با تمام وجود با من همکاری کردند و با وجود تمام مشکلاتی که مطرح بود اما توانستند به من کمک کنند.

وی ادامه داد: ما از روز جمعه کارمان را در پیکان آغاز کرده‌ایم و بازیکنان با انگیزه هستند و کاملا شاداب و بانشاط کار خود را انجام می‌دهند. با توجه به شناختی که از سپاهان داریم امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم. سپاهان تیم قابل احترام و بزرگی است و شرایط خوبی هم دارد اما سعی می‌کنیم بتوانیم این مسابقه را به سود خود به پایان برسانیم. بازیکنان پیکان هم لیاقت و هم توانایی این کار را دارند. پیکان شخصیت این را دارد که در جایگاه بهتری در لیگ قرار بگیرد و امیدوارم در دور برگشت نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی سابق صبا در مورد اینکه آیا به خاطر پول از این تیم جدا شده یا اختلافاتی که بین او و جهانبینی مدیرعامل باشگاه وجود داشته باعثچنین اتفاقی شده است، ‌گفت: من دوست ندارم در حال حاضر در مورد صبا صحبت کنم. پرونده این تیم بسته شده و هم اکنون به پیکان تعهد دارم اما مسئله‌ای که باید بگویم این است که ۶ ماه در این تیم زحمت کشیدیم. من به همراه ساکت الهامی، سعید عزیزیان، ‌رحیم‌پور، روزبه مددی و مربیان بومی قم از جمله رضایی و بختیاری‌زاده ۶-۷ ماه در این تیم زحمت کشیدیم و رفت و آمد داشتیم مخصوصا ما که در تهران زندگی می‌کردیم. فکر می‌کنم زودتر از این می‌توانستیم جدا شویم اما مردانه کار خود را انجام دادیم.

وی افزود: ‌ از مسئولان صبا تشکر می‌کنم که جواب زحمات ما را با بعضی مصاحبه‌هایشان و مسائلی که در سازمان لیگ به وجود آوردند، دادند. ما یک ریال هم دریافت نکردیم اما خیلی مردانه به کار خود ادامه دادیم. خیلی از خود گذشتگی کردیم و در نیم‌فصل وقتی شرایط را مناسب ندیدم ترجیح دادم خیلی قانونی از تیم جدا شوم. حالا آقایان می‌گویند اخلاقی نبوده اما ما اخلاقا و وجدانا کار خودمان را انجام دادیم و حالا هم کاری به این مسائل ندارم. جدایی از بازیکنان صبا خیلی دشوار بود اما این کار را انجام دادم و حالا می‌خواهم در پیکان کار خودم را ادامه دهم و نسبت به این تیم تعهد دارم و تلاش می‌کنم نتایج خوبی کسب کنم.

سرمربی پیکان در خصوص جذب بازیکنان به لیست مازاد تصریح کرد: زیاد از به کار بردن لیست مازاد راضی نیستم اما فوتبال حرفه‌ای است و یکسری بازیکنان در برخی تیم‌ها نمی‌توانند موفق باشند. طبیعی است کسانی که از نظر فنی شرایط خوبی نداشته باشند از تیم جدا شوند. در مورد این مسئله و همچنین جذب بازیکنان در آینده تصمیم خواهیم گرفت.

مرفاوی در مورد اینکه آیا فکر نمی‌کند پذیرفتن سرمربیگری پیکان ریسک به حساب می‌آید گفت: فوتبال ریسک است. سرمربیگری کار آسانی نیست و باید تلاش زیادی انجام دهیم. امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی در پیکان رقم بزنیم.

وی در مورد اینکه پیکان بازیکنان بزرگی دارد و چه اقداماتی برای مبارزه با بازیکن‌سالاری خواهد کرد، گفت: ‌ من به پیکان برای مبارزه نیامدم باید با صمیمیت و یکدلی کنار یکدیگر کار خود را پیش ببریم. قرار نیست مبارزه و جنگ داشته باشیم. فوتبال مبارزه در زمین است. دو تیم رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند و مبارزه سالمی انجام می‌دهند. امیدوارم تیم با همدلی و صمیمیت چه از نظر اخلاق و چه فنی بتواند شرایط خوبی را رقم بزند. ما نیاز به هماهنگی داریم.

صمد مرفاوی در مورد اینکه آیا پیگیر مطالباتش از صبا خواهد بود، ‌گفت: من به صورت قانونی از این تیم جدا شدم. در قراردادم ذکر شده اگر تا نیم‌فصل ۳۰ درصد از قراردادم را دریافت نکرده باشم می‌توانم آن را فسخ کنم. حالا من از این تیم جدا شدم و می‌خواهم در پیکان فعالیت خودم را انجام دهم و در مورد مطالبات و این موارد هم اکنون صحبت نمی‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز