خبرگزاری کار ایران

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

ثبت ششمین شکست به نام پرسپولیس / علیمنصور انتقام‌آبی‌ها را گرفت / نفت صدر را گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۵۰۹

دیدار تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس از هفته شانزدهم لیگ برتر با برتری تیم نفت و شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید تا ششمین شکست فصل را تجربه کند.

مصاف حساس نفت تهران و پرسپولیس از هفته شانزدهم لیگ برتر در واپسین دقایق این دیدار با برتری نفت تهران همراه شد تا شاگردان منصوریان صدر جدول را از تراکتورسازان تحویل بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر عصر امروز تیم‌های نفت‌تهران و پرسپولیس از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه تختی با قضاوت احمد صالحی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک زردپوشان‌نفت به پایان رسید.

گل اول این دیدار در نیمه اول توسط غلامرضا رضایی در دقیقه ۴۳ با استفاده از اشتباه میثم حسینی مدافع پرسپولیس به ثمر رسید. در نیمه دوم و در دقیقه ۷۶ عباس زاده یار تعویضی سرخ‌پوشان با ضربه‌ای تماشایی کار را به تساوی کشاند.

بازی دقایق پایانی خود را سپری می‌کرد که روی اشتباه اومانا و نیلسون، امیر ارسلان مطهری با ضربه سر گل برتری تیمش را وارد دروازه سرخ‌پوشان کرد.

دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه آزادی با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسیده بود.

نفت با این پیروزی صاحب ۳۰ امتیاز شد و جای تراکتورسازان را در صدر جدول گرفت. پرسپولیس هم با ۲۲ امتیاز همچنان در جایگاه هفتم قرار گرفت.

ترکیب نفت‌تهران:علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، لئوناردو پادوانی، امین حاج‌محمدی، وحید حمدی‌نژاد، علیرضا عزت‌کرامت، ایمان مبعلی، کمال کامیابی‌نیا، غلامرضا رضایی(علی قربانی)، مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری(ارسلان مطهری)

ترکیب پرسپولیس:نیلسون، رضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، میثم حسینی(علی عسگری)، مهدی جعفرپور، رضا خالقی‌فر، مهدی دغاغله، مهدی طارمی، هادی نوروزی، احمد نوراللهی(عباس زاده) و مهرداد کفشگری

برنامه ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر به این شرح است:

سه‌شنبه - ۱۱ آذرماه ۹۳
ملوان بندرانزلی - پدیده مشهد، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه تختی انزلی
فولاد خوزستان - تراکتورسازی تبریز، ساعت ۱۵، ورزشگاه غدیر اهواز

پنجشنبه - ۱۳ آذرماه ۹۳
گسترش فولاد تبریز - صنعتی خوزستان، ساعت ۱۴، اختصاصی گسترش تبریز
نفت مسجد سلیمان - سایپا البرز، ساعت ۱۵، ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان
پیکان تهران - سپاهان اصفهان، ساعت ۱۵، ورزشگاه شهر قدس

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز