خبرگزاری کار ایران

شرایط یکسانی با سرخپوشان داریم؛

منصوریان: پرسپولیس به جای بازیکنان‌محروم یار دوازدهم دارد / از اعتبار باشگاه‌نفت دفاع می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۰۴۷

در روزی با پرسپولیس روبرو می شویم که شرایط یکسانی داریم، چرا که آنان پیروزی خوبی در شهرآورد به دست آوردند و ما نیز مقابل تراکتورسازی برد شیرینی کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به این که پرسپولیس و استقلال همواره مدعی قهرمانی هستند، گفت: هر چند سرخپوشان تهران چند بازیکن خود را در اختیار ندارند اما با حمایت یار دوازدهم خود که همان هواداران هستند، برای ما حریف سختی خواهند بود.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس تهران اظهار کرد: در روزی با پرسپولیس روبرو می شویم که شرایط یکسانی داریم، چرا که آنان پیروزی خوبی در شهرآورد به دست آوردند و ما نیز مقابل تراکتورسازی برد شیرینی کسب کردیم.

وی افزود: در هفته گذشته رسانه ها عنوان کردند که چند بازیکن اصلی پرسپولیس مقابل نفت غایب هستند اما برای نفرات خودم تشریح کردم که هر فردی در سرخابی ها با اقتدار بازی کند شانس حضور در تیم ملی را دارد.

منصوریان ادامه داد: استقلال و پرسپولیس همیشه مدعی هستند و توجه رسانه ها به این دو تیم هم نشان می دهد که آنان اهمیت بالایی در کشور ما دارند.

وی با اشاره به اینکه مدت هاست گروه آنالیز نفت تهران شرایط پرسپولیس را بررسی می کند، خاطرنشان کرد: می دانیم که این تیم مدعی قهرمانی است و در بازی فردا(دوشنبه) هجومی بازی می کند چرا که آنان یک یار دوازدهم به نام هواداران دارد و تلاش می کنیم مقابل هواداران پرسپولیس بهترین نمایش را داشته باشیم.

منصوریان در مورد شایعه حضورش به عنوان سرمربی استقلال و اینکه هواداران آبی پوش انتظار دارند وی در دیدار فردا پیروز شود، گفت: اصول حرفه ای ایجاب می کند که فقط درباره نفت حرف بزنم. یک استقلالی هستم و طبیعی است چنین برداشتی از سوی هواداران باشد اما در مسابقه فردا می خواهیم از اعتبار باشگاه نفت و جایگاهی که به سختی کسب کردیم، دفاع کنیم.

سرمربی نفت تهران درباره اینکه به تیم نفت تهران لقب غول کش داده اند گفت: دیروز مصاحبه ای از ایمان مبعلی خواندم که گفته بود ما دیگر خودمان غول شده ایم.

وی ادامه داد: تمام تیم های لیگ قابل احترام هستند و حتی قعر جدولی ها نیز مقابل مدعیان ممکن است به پیروزی دست یابند.

منصوریان ادامه داد: هر تیمی که با پرسپولیس و استقلال بازی کند انگیزه بیشتری نسبت به سایر دیدارها خواهد داشت و باید انر‍ژی و احساس کاذب بازیکنان را کنترل کنیم و امیدوارم تماشاگران زیادی در ورزشگاه حاضر شوند.

تیم های فوتبال نفت و پرسپولیس تهران از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه فردا(دوشنبه) در دیداری حساس از هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم می روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز