خبرگزاری کار ایران

دربی هفتاد و نهم(۱۸)؛

قلعه نویی: داور روی شکست استقلال تاثیر داشت / یک پنالتی مسلم ما گرفته نشد

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۸۲۲

فیلم بازی را همین الان مرور کردم و اعتقاد دارم که یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد و محسن بنگر نیز باید در نیمه اول اخراج می شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با تبریک به تیم رقیب به دلیل برتری درشهرآورد ۷۹، گفت: داور تاثیر زیادی روی شکست ما داشت و امیدوارم مسئولان دپارتمان و کمیته داوران جوابگو باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیرقلعه نویی پس ازشکست دو بر یک تیمش درشهرآورد پایتخت عنوان کرد: ابتدا به پرسپولیسی ها به دلیل رسیدن به پیروزی تبریک می گویم و خوشحالم که آنان فوتبال زیبایی را مشاهده کردند.

وی افزود: متاسفانه روی همان مسایلی که به بازیکنان تذکر داده بودیم در این دیدار گل دریافت کردیم که این مساله هم در فوتبال طبیعی است.

قلعه نویی با تشکر از تلاش بازیکنانش گفت: امروز منطقی بازی کردیم و حتی فرصت های گلزنی داشتیم که اگر کمی دقت می کردیم و اشتباهات فردی نبود با اختلاف این دیدار را برنده می شدیم.

وی در مورد عملکرد تیم داوری گفت: فیلم بازی را همین الان مرور کردم و اعتقاد دارم که یک پنالتی مسلم برای ما گرفته نشد و محسن بنگر نیز باید در نیمه اول اخراج می شد.

قلعه نویی با اشاره به اینکه نمی داند چرا داور به میلاد فخرالدینی کارت زرد نشان داده است، تاکید کرد: در تبریر مشکلات داوری حق استفلال را از بین برد و این مساله امروز هم دیده شد.

سرمربی استقلال ادامه داد: مسئولان داوری باید جوابگوی این مساله باشند که چرا حق تیم ما اینگونه از بین می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز