خبرگزاری کار ایران

بهروان در پاسخ به انتقاد گل محمدی؛

نباید برنامه ریزی برای لیگ و تیم ملی را زیر سوال برد / یحیی تناقض گویی می کند

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۳۵۵

در صحبت های گل محمدی تناقض های هم وجود دارد زیرا وی گفته هیچ مربی جرات ندارد منافع ملی را زیر پا بگذارد پس اردوی تیم ملی و حضور آن در جام ملت های آسیا نیز در جهت منافع ملی است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد برای اولین بار در فوتبال کشور، برنامه یکسال لیگ با در نظر گرفتن منافع باشگاه ها و تیم ملی تنظیم و اعلام شد.

به گزارش ایلنا، بدنبال انتقاد یحیی گل محمدی از نحوه برنامه ریزی لیگ، غلامرضا بهروان گفت: ضمن احترام به مدیران باشگاه ذوب آهن قصد پاسخگویی در این رابطه را ندارم اما معلوم نیست بر چه اساسی سرمربی ذوب آهن نسبت به این برنامه ریزی اعتراض دارد.

این مقام مسئول افزود: بیشتر کشورهای حاضر در رقابت های جام ملت های آسیا برای حضور در جام خلیج فارس ۲۰ روز و برای حضور در جام ملت های آسیا نزدیک به ۴۰ روز لیگ های تعطیل می شود.

وی افزود: ما برای تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فیفا دی ۹ تا ۲۱ شهریور را از تیم ملی گرفته و در آن زمان مسابقات لیگ را برگزار کردیم و این مدت را به تعطیلات نیم فصل اضافه کردیم.

بهروان بیان کرد: در تمام دنیا در روزهای فیفادی بازیکنان در اختیار تیم های ملی هستند و ما نمی توانیم خارج از این چارچوب عمل کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: البته در صحبت های گل محمدی تناقض های هم وجود دارد زیرا وی گفته هیچ مربی جرات ندارد منافع ملی را زیر پا بگذارد پس اردوی تیم ملی و حضور آن در جام ملت های آسیا نیز در جهت منافع ملی است و نباید از آن انتقاد کرد وبرنامه ریزی برای لیگ و تیم ملی را زیر سئوال برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز