خبرگزاری کار ایران

نفت تیم کاملا منسجمی است؛

خطیبی: به ترکیب تیم قهرمان دست نمی زنند / با ۴ بازیکن جدید تیم مان کامل شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۷۶۱

با جذب بازیکنانی چون شجاع خلیل‌زاده، سینا عشوری و علی حمودی دیگر بازیکنی برای نقل و انتقالات جذب نخواهیم کرد زیرا تیم قهرمان نیم‌فصل زیاد به ترکیب خود دست نمی‌زند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور‌سازی گفت: نفت تیم کاملا منسجمی است و هر مربی‌ای که در این تیم قرار گرفته همیشه جزو تیم‌های بالای جدول بوده است. ما هم این تیم را آنالیز کرده‌ایم.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های تراکتورسازی و نفت ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت پرویز مظلومی اظهار داشت: درگذشت مظلومی واقعا دردناک بود و من این ضایعه را به جامعه ورزش و همه مردم تسلیت می‌گویم.

وی در مورد اینکه منصوریان معتقد بوده که اگر این بازی تحت الشعاع دربی قرار نمی‌گرفت زیباترین بازی هفته می‌شد، تاکید کرد: من هم دقیقا همین نظر را دارم. استقلال و پرسپولیس با یکدیگر بازی دارند و فکر می‌کنم توجه بیشتر اهالی فوتبال به این بازی باشد و به بازی ما توجهی نشود. به نظرم یکی از بازی‌های خوب هفته خواهد شد. نفت تیم کاملا منسجمی است و هر مربی‌ای که در این تیم قرار گرفته همیشه جزو تیم‌های بالای جدول بوده است. ما هم این تیم را آنالیز کرده‌ایم و سعی می‌کنیم که در این دیدار به پیروزی برسیم.

سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: منصوریان به دو شیوه بازی می‌کند که ما هم سعی می‌کنیم به نحو احسن آنها را مهار کنیم و استراتژی خود را در زمین پیاده کنیم تا به سه امتیاز بازی دست یابیم و در پایان نیم‌فصل کارمان را با خوبی تمام کنیم.

خطیبی در مورد اینکه گفته می‌شود ابراهیمی به علت وجود برخی مشکلات با سرمربی تراکتور‌سازی از این تیم جدا شده گفت: من نمی‌دانم شما این مسئله را از کجا بیان می‌کنید. نام رسانه‌ای که این مسئله را بیان کرده به من بگویید تا جواب شما را بدهم. فکر می‌کنم شما می‌خواهید راه را به بیراهه ببرید. ابراهیمی یکی از بازیکنان بدون حاشیه‌ من بوده که دوست نداشتم برود. به هر حال همشهری ما هم به این بازیکن نیاز داشت و ما خواستیم به آنها کمک کنیم. من حتی با او صحبت کردم که اگر دوست دارد در تراکتور‌سازی بماند و من اجازه حضور او در هیچ تیمی را نمی‌دهم. او برای تیم ما زحمت زیادی کشیده و ما هم به او نیاز داشتیم اما تیم همشهری مان به کمک ما نیاز داشت.

وی در مورد اینکه به جای ابراهیمی بایرامی را جذب کرده‌اند گفت: ما نیاز به یک مهاجم داشتیم تا بتوانیم در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشیم. برای ابراهیمی در گسترش فولاد هم آرزوی موفقیت می‌کنم. با آمدن بایرامی خط حمله ما کامل شد و با جذب بازیکنانی چون شجاع خلیل‌زاده، سینا عشوری و علی حمودی دیگر بازیکنی برای نقل و انتقالات جذب نخواهیم کرد زیرا تیم قهرمان نیم‌فصل زیاد به ترکیب خود دست نمی‌زند. ما برای حضور در آسیا تلاش بیشتری می‌کنیم زیرا یکی دو ماه آینده این بازی‌ها شروع خواهد شد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مثمر‌ثمر ظاهر شویم.

وی در مورد اردوی نیم‌فصل تاکید کرد: ما با توجه به اینکه با دو تیم عربی هم‌ گروه خواهیم شد سعی می‌کنیم در امارات بازی دوستانه ای برگزار کنیم تا بتوانیم با بازی آنها آشنا شویم.

سرمربی تراکتور‌سازی در مورد اینکه آیا بازیکنان جذب شده این تیم وضعیت خوبی دارند گفت: حدود یک هفته است که این بازیکنان با ما تمرین می‌کنند به جز یک نفر که از شرایط بدنی عقب‌تر است اما سایر آنها شرایط خوبی دارند و زیرنظر مربی بدنساز کار خود را انجام می‌دهند تا پس از اینکه در اولین بازی بتوانیم از آنها استفاده کنیم شرایط لازم را به دست آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز