خبرگزاری کار ایران

برای جوانی تیم غرامت زیادی دادیم؛

استیلی: جوانان ما به مرز پختگی رسیده‌اند / خوب گل می زنیم اما خوب دفاع نمی کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۳۹۵

یکی از مشکلات اصلی ما مالکیت است و فشار زیادی به تیم ما وارد می‌کند. نمی‌دانم به کار فنی بپردازم یا باشگاه‌داری کنم. امیدوارم مسئولان دادستانی هرچه زودتر مشکل ما را حل کنند.

سرمربی تیم راه آهن می‌گوید تیمش غرامت بازیکنان جوان را داده است و بازیکنان این تیم به مرز پختگی رسیده‌اند.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پیکان اظهار کرد: بازی فردا فوق‌العاده برای ما مهم است. ما در دو سه هفته گذشته بازی‌های خوبی انجام دادیم و توانستیم مقابل پاس و سپاهان به پیروزی برسیم و مقابل پرسپولیس هم ۱۲۰ دقیقه بازی کنیم. بعد از آن سایپا را شکست دادیم و فکر می‌کنم الان شرایط خیلی خوبی داشته باشیم.

استیلی افزود: ما جوانانی داریم که از ابتدای فصل با ما بودند و این جوانان الان به مرز پختگی رسیده‌اند. ما برای این جوانان غرامت‌های زیادی دادیم. در بازی مقابل سایپا با توجه به اینکه بازی سختی داشتیم اما امیر عابدزاده را درون دروازه قرار دادیم و او هم عملکرد فوق‌العاده خوبی داشت و در اواخر بازی هم یک پنالتی برای ما گرفت.

وی افزود: مشکل بازی با سایپا این بود که دوربین‌ها در ورزشگاه نبودند و ما از این مسئله آزرده خاطر شدیم زیرا دو پنالتی بر علیه تیم ما گرفته شد که ما حالا نمی‌توانیم آن‌ها را ببینیم و درباره آن‌ها نظر بدهیم. خوب است که از این هفته دوربین‌ها به ورزشگاه می‌آیند زیرا ما مشکل آنالیز بازی‌ها را داشتیم. نمی‌توانستیم بازی‌های گذشته پیکان را ببینیم و آنالیز کنیم. فردا مقابل تیمی بازی داریم که منصور ابراهیم‌زاده یکی از مربیان خوب لیگ سرمربی آن است. امیدوارم بازی خوب و جوانمردانه‌ای به نمایش بگذاریم.

وی تصریح کرد: ما به دنبال یک فوتبال سالم و پاک هستیم و سعی کرده‌ایم در تمام بازی‌ها به گل برسیم. در این امر هم به نوعی موفق عمل کرده‌ایم اما متاسفانه به خاطر مصدومیت برخی از بازیکنان‌مان در خط دفاع خوب عمل نکردیم.

سرمربی تیم راه آهن در ادامه گفت: برای بازی فردا ابراهیم کریمی را به دلیل مشکلات نظام وظیفه در اختیار نداریم و بهادر عبدی را نیز به دلیل آسیب دیدگی که در بازی سایپا برایش به وجود آمد در اختیار نخواهیم داشت اما سعی می‌کنیم با بقیه بازیکنان‌مان بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

استیلی درباره نوسان‌ تیمش در نتیجه‌گیری نیز گفت: نوسان در فوتبال ما وجود دارد. این مشکل برای همه تیم‌ها است. یکی از دلایل اصلی‌اش این بود که ما در خط دفاع بازیکن مصدوم زیاد داشتیم و بعد از آن نیز در اکثر بازی‌ها از بازیکنان جوان استفاده می‌کردم که برای اولین بار در لیگ برتر بازی می‌کردند. استفاده از این جوانان غرامت دارد که ما هم غرامت آن‌ها را پرداخت کردیم.

وی درباره مالکیت باشگاه راه آهن نیز گفت: یکی از مشکلات اصلی ما مالکیت است. الان ۴ ماه است که این مشکل را داریم و فشار زیادی به تیم ما وارد می‌کند. نمی‌دانم به کار فنی بپردازم یا باشگاه‌داری کنم. امیدوارم مسئولان دادستانی مساعدت کنند و هرچه زودتر مشکل ما را حل کنند. اگر ما این تیم را اداره نمی‌کردیم جوانانی که الان برای این تیم بازی می‌کنند و می‌درخشند دیگر حضور نداشتند. هیات مدیره باشگاه هم من را به شدت تحت فشار گذاشته که چه زمانی مشکل مالکیت باشگاه حل می‌شود. من هم مجبورم به آن‌ها فقط وعده بدهم. امیدوارم هرچه زودتر مشکلات‌مان حل شود.

وی اضافه کرد: ما تا امروز حدود ۶ میلیارد تومان هزینه‌ کرده‌ایم و امیدوارم هرچه زودتر مشکلات‌ ما حل شود.

استیلی در پاسخ به سئوالی درباره درباره شایعه انتقال طالب‌لو به باشگاه استقلال نیز گفت: طالب‌لو یا هر بازیکن دیگری که بخواهد نیم فصل از تیم ما جدا شود باید باشگاه مقصدش درخواست رسمی ارائه کند. اگر شرایط مهیا بود می‌تواند به آن تیم برود. تا این لحظه هم هیچ درخواست رسمی از سوی باشگاه استقلال به دست ما نرسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز