خبرگزاری کار ایران

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال؛

جنگ فولاد و ملوان را اسکوچیچ برد / رفیعی و ادینهو در صدر گلزنان لیگ

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۹۲۶

تیم فولاد خوزستان با گل دقیقه پایانی سروش رفیعی به سه امتیاز شیرین در هفته سیزدهم دست یافت تا شاگردان اسکوچیچ با ۲۴ امتیاز به جمع صدرنشینان لیگ بازگردند.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با گل دقیقه ۹۰ سروش رفیعی مقابل ملوان بندر انزلی به برتری دست یافت تا در جنگ مربیان خارجی لیگ برتر، اسکوچیچ برنده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم های فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۵۰ امروز(پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر شهر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید.

این دیدار به قضاوت قاسم واحدی و در حضور ۳ هزار تماشاگر برگزار شد.

این دیدار در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسیده بود و در نیمه دوم نیز بازی تا لحظات پایانی با همین نتیجه ادامه پیدا کرد اما در دقیقه ۹۰ فولاد صاحب یک ضربه پنالتی شد که سروش رفیعی موفق شد این موقعیت را تبدیل به گل کند. رفیعی با این گل ۷ گله شد و در کنار ادینهو در صدر جدول گلزنان برتر لیگ قرار گرفت.

در واپسین دقایق بازی خطای مدافعان ملوان روی مهرداد جماعتی یک پنالتی نصیب فولادی ها کرد که این ضربه را سروش رفیعی به گل برتری تیمش تبدیل کرد. این پنالتی را ایمان صادقی روی جماعتی انجام داد. جماعتی با پاس چاگو با گلر ملوان تک به تک شده بود.

در این دیدار ایمان صادقی از ملوان تنها بازیکن اخطاری این دیدار بود.

تیم فولاد با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد و بالاتر از استقلال و پایین تر از تراکتورسازی در رده دوم جدول ایستاد. تیم ملوان نیز با پذیرش ششمین شکست فصل همچنان موقعیت اش در قعر جدول چندان مساعد نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز