خبرگزاری کار ایران

هفته‌سیزدهم لیگ‌برتر فوتبال؛

پیکان‌‌‌سواری منصور و درخشان در شرق‌تهران / بازگشت‌صمد به قلعه‌ژنرال / دربی داغ تبریزی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۵۵۲

هفته سیزدهم لیگ با جذابیت‌های خاصی همراه است؛ جایی‌که پرسپولیس‌درخشان با پیکان مدل‌جدید روبرو می‌شود، نمایندگان‌تبریز دربی‌خانگی را برگزار می‌کنند و مرفاوی و قلعه‌نویی مصافی‌دیدنی را نوید می‌دهند.

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با جذابیت‌های‌خاصی همراه است؛ جاییکه پرسپولیس‌درخشان با پیکان‌مدل جدید روبرو می‌شود، نمایندگان تبریز دربی‌خانگی را برگزار می‌کنند و صمد مرفاوی و امیر قلعه‌نویی مصافی دیدنی در آزادی را نوید می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد. روز پنجشنبه و در نخستین دیدار پیکان و شاگردان منصور ابراهیم زاده که نسبت به ابتدای فصل کاملا متحول شده اند و پرسپولیس تهران در ورزشگاه تختی به مصاف هم می روند تا دیداری حساس را برگزار کنند.

پیکان و پرسپولیس که هنوز نتوانسته اند شرایط خوبی در فصل جاری لیگ برتر داشته باشند تنها به ۳ امتیاز این دیدار می اندیشند تا شاید با این سه امتیاز بتوانند روند پرنوسان خود را پایان بدهند.

حمید درخشان پس از شکست مقابل سایپا، به خوبی می داند در صورت ناکامی مقابل پیکان، تیمش به طور کامل از جمع مدعیان خارج خواهد شد و شاید خودش نیز چندان شانسی برای ادامه کار با سرخپوشان را نداشته باشد. در مقابل مدیر عامل پیکان با قاطعیت از پیروزی مقابل سرخپوشان سخن گفته و اینکه نظیر دیگر تیم خودروساز لیگ سه امتیاز این دیدار را به حساب خود واریز خواهد کرد. البته شکست پیکان در جام حذفی مقابل صنعت ساری در اوایل هفته شاید از نظر روحی این تیم را دچار افت کرده باشد. همانطور که برد پرسپولیس مقابل راه آهن این تیم را از نظر روحی در اوج قرار داده است.

در دیگر دیدار روز پنجشنبه تیم جوان و مدعی فولادخوزستان که فوتبالی تکنیکی و چشم نواز و تماشایی را به نمایش می گذارد از ملوان بندر انزلی پذیرایی می کند. مصاف شمال و جنوب لیگ و رویارویی دوباره اسکووچیچ با ملوانان از جذابیت های این مسابقه است.

فولاد نظیر فصل گذشته یکی از مدعیان قهرمانی محسوب می شود اما انزلی چی ها نشانی از تیم پرطروات فصل گذشته خود ندارند و برای بقاء در لیگ تلاش می کنند. رویارویی دراگان اسکوکیچ سرمربی فولادخوزستان که فصل گذشته روزهای خوبی را برای ملوانی ها رقم زد با قوی سپید انزلی و سرمربی جدید و صربستانی این تیم از نکات تماشایی این دیدار خواهد بود.

اما روز جمعه و در حساس ترین دیدارها، استقلال تهران تیم دوم لیگ در ورزشگاه آزادی از صبای قم و شاگردان صمد مرفاوی پذیرایی خواهد کرد. جدال امیرقلعه نویی و صمد مرفاوی سرمربیان دو تیم همواره حساسیت های خاص خودش را داشته و فوتبال هجومی دو مربی به زیبایی های مصاف دو تیم افزوده است.

قلعه نویی که تیمش با وجود مهره های تاثیرگذار و نامدار هنوز نتوانسته به صدر جدول بازگردد و تراکتورسازی را به زیر بکشد اذعان کرده که مشکلات عدیده ای در خط دفاعی دارد و تیمش راحت گل می خورد و این مشکل تیم او او را در روزهای سخت به دردسر خواهد انداخت. با این شرایط او امیدوار است تا با پیروزی در این دیدار بار دیگر توان خود را در رقابت با یک مربی استقلالی نشان دهد.

در همین روز تیم های تبریزی گسترش و تراکتورسازی شهرآوردی حساس را در تبریز برگزار می کنند. تراکتورسازی برای حفظ صدرنشینی و گسترش برای پایان دادن به ناکامی های خود وارد زمین چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) خواهند شد.

سپاهان اصفهان پس از شکست دور از انتظار هفته گذشته مقابل راه آهن، باید از استقلال خوزستان پذیرایی کند و فرصت خوبی خواهد داشت تا با کسب ۳ امتیاز دوباره به جمع مدعیان بازگردد.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان با ذوب آهن که هر دو برای رهایی از انتهای جدول تلاش می کنند و همچنین جدال نفت تهران و پدیده مشهد که از تیم های توانمند و قابل احترام لیگ هستند نیز از دیگر بازهای مهم هفته تلقی می شود.

برنامه مسابقات هفته سیزدهم به شرح زیر است:

پنجشنبه ۸ آبان ماه:

پیکان تهران – پرسپولیس تهران(ساعت ۱۵:۱۵)

فولاد خوزستان – ملوان بندرانزلی(ساعت ۱۶:۵۰)

جمعه ۹ آبان ماه:

نفت تهران – پدیده مشهد(ساعت ۱۵:۱۵)

استقلال تهران – صبای قم(ساعت ۱۶:۳۵)

سایپای البرز - راه آهن تهران(ساعت ۱۶:۴۰)

سپاهان اصفهان – استقلال خوزستان(ساعت ۱۶:۴۰)

گسترش فولادتبریز - تراکتورسازی تبریز(ساعت ۱۶:۵۰)

نفت مسجدسلیمان – ذوب آهن اصفهان(ساعت ۱۶:۵۰)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز