خبرگزاری کار ایران

هواداران برایم سنگ تمام گذاشتند؛

منصوریان: امروز معنی یاردوازدهم را فهمیدم / نباید فقط مقابل تیم های بزرگ نتیجه بگیریم

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۷۵۳

فکر نمی کردم پس از ۶ سال، رو در روی تیمی که از ۷ سالگی درآن بزرگ شدم(استقلال) قرار بگیرم. از قلعه نویی که فضای دوستانه و خوبی برای من ایجاد کرد، تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: باید بتوانیم بازیکنان تیم نفت را مدیریت کنیم تا بازیکنان از فضای پیروزی مقابل استقلال خارج شوند و برای مصاف با نفت مسجد سلیمان به آمادگی لازم برسند.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان پس ازپیروزی ۲ بر صفر تیم نفت تهران مقابل استقلال درجمع خبرنگاران اظهارداشت: فکر نمی کردم پس از ۶ سال، رو در روی تیمی که از ۷ سالگی درآن بزرگ شدم(استقلال) قرار بگیرم. از قلعه نویی که فضای دوستانه و خوبی برای من ایجاد کرد، تشکر می کنم.

وی ادامه داد: همانطور که قبلا هم گفته ام، نصرالله عبداللهی، کاظم اولیایی، بهتاش فریبا و امیر قلعه نویی چهارنفری بودند که باعثشدند به تیم استقلال بیایم و اگر به این تیم نیامده بودم اکنون سرمربی نفت نبودم.

سرمربی تیم نفت تهران درباره حمایت هواردارن از خود گفت: در این بازی معنی یار دوازدهم را تجریه کردم و تا روزی که زنده باشم مدیون باشگاه نفت و مکتب باشگاه استقلال خواهم بود.

منصوریان اظهارداشت: استقلال دو توپ به تیرک دروازه نفت زد و ما هم دو موقعیت مطلوب داشتیم که به گل تبدیل شد. دست هواداران را می بوسم که دراین بازی برای من سنگ تمام گذاشتند و طوری برخورد کردند که از فضای نتیجه بازی دور شوم.

وی تصریح کرد: دوست نداریم درقامت تیمی باشیم که مقابل تیم های بزرگ خوب بازی می کند اما درمصاف با سایر تیم ها عملکرد ضعیفی دارد و این ضعف تیم نفت است.

وی ادامه داد: از بازیکنانم خواسته ام همان انگیره ای که در دیدار مقابل استقلال و سپاهان داشتند درمصاف با سایر تیم ها نیز داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز