خبرگزاری کار ایران

بازگشت علی کریمی قوت گرفت؛

چراغ سبز حمیددرخشان به جادوگر / هواداران درانتظاربازگشت۸ محبوب

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۷۳۱

باید دید علی کریمی حاضر است از تصمیم خود بازگردد و پس از دوبار خداحافظی از دنیای فوتبال باردیگر به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه شود و با پیراهن تیم محبوبش از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری امروز گفت: قصد دارد علی کریمی را به عنوان بازیکن از نیم فصل دوم به فهرست نفرات تیمش اضافه کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید درخشان پس از نشست خبری عصر امروز خود پیش از دیدار با نفت مسجد سلیمان، در مورد احتمال بازگشت علی کریمی به پرسپولیس، گفت: قصد دارم علی کریمی را به عنوان بازیکن در نیم فصل دوم به نفرات تیم خود اضافه کنم.

وی اضافه کرد: البته این موضوع به خود علی کریمی هم بستگی دارد و در صورتیکه او بخواهد در پرسپولیس بازی کند با آغوش باز از او استقبال می کنیم.

علی کریمی که فصل پیش در تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بازی کرد، پس از اینکه به دلیل اختلاف با علی دایی نتوانست امسال به پرسپولیس بازگردد، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

در این شرایط باید دید او حاضر است از تصمیم خود بازگردد و پس از دوبار خداحافظی از فوتبال بار دیگر به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه شود و با پیراهن تیم محبوبش از دنیای فوتبال خداحافظی کند. البته این احتمال هم وجود دارد که علی کریمی به عنوان یکی از اعضای کادر فنی به جمع سرخپوشان اضافه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز