خبرگزاری کار ایران

در بیانیه ای خطاب به کمیته اخلاق؛

باشگاه پیکان خواستار دلایل محکومیت رحمتی شد / کدام مصاحبه مصداق توهین و افترا بود؟

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۱۲۵

کمیته محترم اخلاق بر اساس کدام سند و مدرک اقدام به محکوم کردن مهدی رحمتی کرده است؟ آقای محمدزاده اعلام کنند کدام جمله رحمتی، مصداق توهین و افترا بوده که باعثمحکومیت او شده است؟

باشگاه پیکان در بیانیه‌ای ضمن طرح این پرسش که آیا رفت و آمد‌های معاونت محترم حقوقی باشگاه استقلال به فدراسیون و کمیته اخلاق، تأثیری در صدور حکم علیه سیدمهدی رحمتی داشته یا خیر؟ خواستار مشخص شدن سند و مدرک رای محکومیت دروازه‌بان این تیم شد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه باشگاه پیکان که روی خروجی سایت این باشگاه قرار گرفته، به شرح زیر است:

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حکمی سیدمهدی رحمتی را به توبیخ کتبی‌ و درج در پرونده محکوم کرد. این حکم در حالی‌ از سوی کمیته اخلاق صادر شد که این کمیته پیش از این به جنجال‌های بسیاری که با مصاحبه‌های افراد مختلف و سرشناس فوتبال ایران ایجاد شده بود، هیچ عکس‌العملی نشان نداد. به همین دلیل ارایه توضیحات و مطرح کردن پرسش‌هایی در همین خصوص ضروری است:

۱ - کمیته محترم اخلاق و جناب علی‌اکبر محمدزاده بر اساس کدام سند و مدرک اقدام به محکوم کردن مهدی رحمتی کرده است؟ مصاحبه‌های مکتوب و تلویزیونی رحمتی روی سایت باشگاه پیکان موجود است. آقای محمدزاده اعلام کنند کدام جمله رحمتی، مصداق توهین و افترا بوده که باعثمحکومیت او شده است؟

۲ - مهدی رحمتی در هیچ کدام از مصاحبه‌های خود پس از جدایی از استقلال، کوچک‌ترین تهمت و اتهامی به هیچ فردی وارد نکرد. او مقابل پرسش‌های مطرح شده، فقط پاسخ‌هایی را به صورت کلی‌ و بدون اشاره مستقیم یا غیر مستقیم به هیچ فردی، بیان کرد. با این حال جای تعجب بسیار دارد که از سوی کمیته اخلاق، چنین حکمی صادر می‌شود.

۳ - سوالی که پیش می‌آید، این است که آیا رفت و آمد‌های جناب آقای محسن بزرگی‌، معاونت محترم حقوقی باشگاه استقلال به فدراسیون و کمیته اخلاق، تأثیری در صدور این حکم داشته یا خیر؟ که امیدواریم اینگونه نبوده و کمیته محترم اخلاق، همواره آرای خود را همان گونه که انتظار می‌‌رود، بر اساس مدارک مستند و محکمه پسند، و بر پایه انصاف و عدالت صادر کند.

۴ - از جناب آقای محمدزاده به عنوان مسئول محترم کمیته اخلاق تقاضا داریم دلیل صدور این حکم خود درباره مهدی رحمتی، دروازه‌بان پیکان را با صراحت و شفافیت اعلام کرده و از آن ابهام زدایی کند، چرا که محکوم شدن یک فرد بدون وجود مدرک محکمه پسند، سئوال بر انگیز است.

۵ - مصاحبه‌هایی که سیدمهدی رحمتی پس از جدایی از استقلال انجام داده، در ادامه همین بیانیه در اختیار اهالی فوتبال و مردم قرار می‌گیرد تا افکار عمومی‌ در مورد آن قضاوت کرده و بگویند کدام جمله و کلمه مهدی رحمتی، استحقاق محکومیت دارد؟ ضمن اینکه منتظر پاسخ آقای محمدزاده نیز هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز