خبرگزاری کار ایران

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛

برتری استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان درنیمه نخست / ادامه گلزنی های قاضی برای آبی ها

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۶۶۶

در دقیقه ۴۲ محمد قاضی توانست با حرکت در محوطه جریمه و استفاده از غفلت مدافعان نفت برای استقلال گلزنی کند تا تیمش نیمه نخست را با یک گل به سود خود خاتمه دهد.

دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و استقلال در نیمه نخست با برتری آبی پوشان استقلال به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۸:۵۰ امروز(پنجشنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف استقلال تهران رفت و نیمه نخست را با یک گل به میهمانش واگذار کرد.

بازیکنان نفت مسجد سلیمان با توجه به امتیاز میزبانی بازی را تهاجمی آغاز کردند اما نتوانستند موقعیت جدی را روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در ادامه استقلال میانه میدان را در اختیار گرفت و به دروازه نفت نزدیک شد. بازیکنان میزبان برای کنترل بازی رو به خشونت آوردند اما کارت‌های زرد حاج بابایی داور مسابقه به محمود تیغ‌نورد و حسین مالکی از نفت و میلاد فخرالدینی از استقلال سبب کاهش خشونت این دیدار شد.

بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه ۳۳ نفت با شوت بوحمدان دروازه استقلال را تهدید کرد اما محسن فروزان توپ را دفع کرد. در مقابل استقلال هم توسط آندرانیک تیموریان هم با شوتی شرکش دوازه نفت را هدف گرفت که بی‌نتیجه بود.

سرانجام در دقیقه ۴۲ محمد قاضی توانست با حرکت در محوطه جریمه و استفاده از غفلت مدافعان نفت برای استقلال گلزنی کند تا تیمش نیمه نخست را با یک گل به سود خود خاتمه دهد.

در یکی دیگر از دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، دو تیم استقلال خوزستان و پدیده مشهد از ساعت ۱۹ امروز(پنجشبنه) و در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که در ۴۵ دقیقه نخست به نتیجه تساوی بدون گل دست یافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز