خبرگزاری کار ایران

از بازیکنانم توقع بیشتری دارم؛

استیلی: می توانستیم با گل های بیشتری برنده شویم / وضعیت تیم هنوز مشخص نیست!

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۶۷۶

ما حاکم بر بازی بودیم و توانستیم یک گل هم به ثمر برسانیم، در ضد حملات هم فرصت‌هایی به دست آوردیم که اگر بازیکنان‌مان دقت می‌کردند، می‌توانستیم ۲ یا ۳ گل به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن پس از پیروزی مقابل ملوان گفت: می توانستیم با گل های بیشتری ملوان را شکست دهیم اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ملوان در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار دشواری بود، ملوان هفته گذشته بازی بسیار خوبی مقابل پرسپولیس انجام داده بود و ما هم در هفته چهارم مقابل گسترش فولاد در دقیقه ۹۶ بازی برده را با مساوی عوض کردیم.

وی افزود: ما حاکم بر بازی بودیم و توانستیم یک گل هم به ثمر برسانیم، در ضد حملات هم فرصت‌هایی به دست آوردیم که اگر بازیکنان‌مان دقت می‌کردند، می‌توانستیم ۲ یا ۳ گل به ثمر برسانیم. واقعا از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی راه‌آهن با اشاره به مشکلات این تیم افزود: ما تیمی هستیم که هنوز وضعیتش مشخص نیست. بازیکنان هیچ مبلغی را تاکنون دریافت نکرده‌اند و این موضوع از لحاظ روحی و روانی تأثیرگذار است اما آنها در زمین تمام تلاش خود را انجام دادند و با تمام قوا به میدان آمدند. از بازیکنان جوانی استفاده کردیم و این روند هم در تیم ما ادامه دارد. بازیکنان جوان را به لیگ معرفی می‌کنیم. در آینده بازی‌های بهتری هم از ما شاهد خواهید بود. توقع من از این بازیکنان خیلی بیشتر از این است اما در مجموع به بازیکنانم تبریک می‌گویم زیرا آنها نهایت تلاش خود را انجام دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز